975 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
22. jun 2007 Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.911
Jeg elsker mine hunde... {{forumTopicSubject}}
Og nøj hvor kan de altid frembringe smil... At se de to tosse rundt, vælte oveni hinanden, og bare hygge sig... Det er skønt....
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=23121
maj 2008
Følger: 29 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.340
Han er bare mit et og alt, og selv om han også kan være en strid bølle, så elsker jeg ham kanon-højt alligevel
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 84 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 5.981
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.803
jun 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.911
Men det er bare så dejligt at se hvordan de nyder hinanden, nyder os og bare er livsnydere for hårdt....;o))
Jeg elsker mine hunde...