{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Arh, for helve! (dårlig mave) {{forumTopicSubject}}

Ja, da jeg kom hjem i dag var der en lille gave til mig..

I morges havde Basse godt vækket mig fordi hun virkelig skulle på toilettet.. Og det var lidt blødt, men det kan godt ske af og til..

Da jeg kom hjem fra arbejde var den dog helt gal! Udover at den hvide, fede kat havde sneget sig ind i buret (jeg fatter ikke hvordan de gang på gang kan sidde derinde uden at jeg opdager det???) havde Basse altså haft gevaldigt tynd mave. Hun var smurt ind i lort, og jeg måtte pænt bære hende ud i badet og vaske hende da jeg kom hjem.. Den stakkels lille vufi var simpelthen så ynkelig.. stakkels kræ..
Jeg skulle til juleafslutning i klubben, så fik min mor til at komme og hente hende. Og så kunne mor lige hjælpe med at vaske katten, for det trængte den gevaldigt til!!.. (lort ses tydeligt på hvid kat)...

Anyways, normalt ville jeg faste hunden et døgn og så give den lidt kylling dagen efter. Men hun er simpelthen så sygeligt tynd i øjeblikket (jeg prøver at fede hende op) så jeg vil meget, meget nødigt springe et måltid over..
Jeg har kogt kylling og ris og givet hende en portion her til aften.
I morgen har jeg så fået byttet lidt rundt, så jeg kun skal på arbejde en halv vagt.. Hvis hendes mave slet ikke er blevet bedre, tager vi til Dylle.. Men vi ser lige i morgen an..

Men hvad er bedst når hun er på skånekost? En del mindre måltider, eller bare det hele på en gang?? Normalt fodrer jeg hende 1 gang om dagen, men er ved at rykke op på 2 gange i forbindelse med fedekuren..

Det er virkelig problematisk for jeg vil så nødig have at hun taber sig.. Guldkorn er velkomne?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 2 timer nu her i Aarhus C 500 kr.
  • Hænge et rullegardin op 300 kr.
  • Havemand til græsklipning 500 kr.
  • Fjernelse af emhætteudluftning på flat tag 2.500 kr.
  • Lampenedtagning 770 kr.
  • samling kommode 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arh, for helve! (dårlig mave)
Kommentér på:
Arh, for helve! (dårlig mave)

Annonce