{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

potevoks {{forumTopicSubject}}

hej derude, så er vinteren kommet smiley det er skønt og tumle rundt i frostvejr, men men men .. har to små hunde, som fryser meget på deres små poter og trækker dem op løbende når vi er på tur, jeg ved det er salten der svier i deres trædepuder, og ville derfor høre om der er et mærke som er bedre end andre indenfor potevoks? spray frem for stift? hvad bruger I? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  potevoks
  • #1   2. dec 2009 Stift fra KW det er nemt at påføre med den, men har ik prøvet spray så kan ikk sige om stiften er bedre.

  • #2   2. dec 2009 men er det sådan en tyk en? smiley altså sådan så det nærmest bliver et lag som beskytter? for sprayen gør ikke noget synes jeg smiley

  • #3   2. dec 2009 Vi har noget på tube - Ligesom creme. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men det er ihvertfald nemt at smøre ud, og man kan lægge et lige så tykt lag som man vil.
    Jeg har købt det ved vores dyrlæge...


  • #4   21. dec 2009 Hej
    Jeg bruger kløver vaseline under min hunds poter og det virker fint, så længe der ikke er voldsomt saltet. Har dog overvejet at købe nogle hundesko til ham når der er sne og frost... Nogen der har erfaringer med eller en mening om hvilke mærker der er fortrukne og om det overhovedet er en god ide?


  • #5   21. dec 2009 Bine havde sko på, på den ene pote sidste år, da hun havde et sår under poten.
    Det var noget værre LORT for at sige det mildt. Den gled hele tiden ned (prøvede 3 forskellige slags) og Bine blev mere og mere irriteret fordi jeg hele tiden skulle "pille" i stedet for bare at komme fremad.
    Man kan ikke gå på fortov med dem, da det slider dem hurtigt.
    Dem der sad bedst på hende holdt kun 14 dage, på trods af at vi forsøgte at gå på græs det meste af tiden.

    Men jeg skal da ikke kunne udelukke at det fungere for nogen hunde - Men Bine fungerede det ihvertfald ikke på, så hun bliver smurt inden vi skal ud og gå, så hun ikke får sår under poterne igen.


  • #6   21. dec 2009 Det kunne jeg egentligt godt forstille mig, det kunne blive noget surt, hvis ikke man kan finde et par, der sidder godt.

Kommentér på:
potevoks

Annonce