{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Søger lege/træningsven nær Horsens {{forumTopicSubject}}

Jeg er en lille aktiv hurdehundsblanding på 8 måneder.
Søger en lege kammerat i nærheden af hvor jeg bor.
Bor i Løsning. mellem Horsens - Hedensted.

Vi er tit i hundeskoven i Løsning, men møder sjældent nogle at lege med, så prøver at søge sådan her smiley

Hilsen og Vuff fra Heidi og Micko

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger lege/træningsven nær Horsens
  • #1   4. dec 2009 Hej smiley Jeg har en tæve på 3 mdr. vi bor i Horsens smiley

• #2   4. dec 2009 Hø hø hø,,,jeg har 3 bamser som gerne vil lege,,,var det noget , knus ;o)

• #3   5. dec 2009 hejsa

Hvor stor er din hund? Vi søger en ny trænings og gåturs-kammerat, da vores bedste ven desværre er flyttet fra byen smiley

Karla skal dog som oftest se fremmede hunde an et par gange før hun på nogen måder ønsker at lege med dem... Hun vil meget gerne gå flere sammen og snuse - men leg kræver at hun er fortrolig med den anden hund...

Vi kommer ikke i hundeskove - af samme årsag. Men vi bor lige ved siden ad Lunden i Horsens, og er at finde dagligt der, samt på langelinie, i Bygholm Park og også ofte på stranden ved Husodde.

Vi træner rally-lydighed og agility smiley Skriv endelig hvis I vil mødes, så hundene kan se hinanden lidt an smiley

• #4   6. dec 2009 Halløj halløj. Det lyder da super i er friske på lidt rend og leg.
    Elsker selv at komme på langelinie.. Micko fiser rundt på den store plæne, det så skønt..
    Han er 8 måneder nu og ca.14kg, så det en bette hund, men han er delme kvik og ikke bange...
    Er vandt til at lege med Tanja`s 3 bamser på 45-60kg smiley

syntes da det kunne være sjovt at mødes en dag på langelinie..
    Hva siger I til det ????

Kommentér på:
Søger lege/træningsven nær Horsens

Annonce