{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv {{forumTopicSubject}}

Idag havde jeg vores "lille" eddie på med ud at handle og på vej hjem skulle vi forbi fitness centret hvor jeg trænet næsten 2 måneder smiley nå men altså kunne se at malene (en af trænerne som jeg snakker godt med) var stadig på arbejde.. Så tænkte da lige vi ville hilse på da hun havde haft boerboeler før i tiden.. hun var selvfølgelig glad og bød eddie ind i tørvejret til en kiks.. Vi nåede så kun til indgangen til fitness og så var vi ellers omringet af div. bredskuldret mænd der lige skulle se krabbaten MEN i en afstand af mindst en meter, man ved jo aldrig hva det lovrende muskelbundt kunne finde på..hehe. Og ih han var stor og hva han fik at spise og hva race er det osv.. Og lille eddie sad bare og tænkte... så klap mig da en eller anden smiley men nej de store trænede drenge skulle ikke nyde noget.. De 2 eneste piger i rummet var dog henne og klappe vores lille trold.. Sys det var en smule skægt må jeg ærligt indrømme dyb perspekt fra de store gutter og ved pigerne totalt hengivenhed smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv
  • #1   5. dec 2009 Hehe, jeg kan også godt se det sjove i det!
    Har selv prøvet det med nogle meget smarte gutter og en galpende bullterrier.. Havde Samson med og han var helt ligeglad med at bullterrieren stod og skabte sig og det gav åbenbart stor respekt fra de gutter...

• #2   5. dec 2009 jeg ville da være lidt træt af hvis folk ikke turde klappe min hund

men nu er det jo heller ikke en modehund jeg har mig

• #3   5. dec 2009 Hm er til tider træt af det men det går da sys jeg smiley Havde købt hund inden de blev modehunde (ihvertfald hernede sydjylland og inden de kom i tv).. så har oplevet hele opsvinget med alle skulle have osv.. Har heldigvis ikke købt pga udseendet men fordi vi passer godt sammen med aktivitet osv.. Alt andet pjat til min mor forbyde da hun selv har kennel smiley

• #4   5. dec 2009 Og det skal siges at hun har en kennel med de skønneste.. Mest normale... Golden retrivere smiley intet fancy der

Kommentér på:
Muskelhund mødes muskelmænd.. Sjov sys jeg selv

Annonce