951 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

er så glad er så glad

som i nok ved er lucas lidt en sær snegl og man må tage sine forholds regler med ham desværre, men sådan er det...
han har aldrig været rigtig glad for gucci og knurre hver gang hun kommer tæt på osv.
men lige imens jeg sidder her ved computeren kommer jeg til at se, at lucas sandeligt står og vasker guccis øre og øjne.... åhh det er bare sååå sødt at se på...
ville bare lige dele min lille glæde smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er så glad
  • #1   6. dec 2009 Fårstår dig udemærket, hvor er det dejligt for Jer smiley

Mine forældres hund er også lidt sær og gider ik rigtig min hund, men når han en enkelt gang står og snuser til Bailey og lader Bailey snuse til ham uden at han bliver sur og tvær, så bliver jeg simpelthen også så glad... Der skal ik så meget til nogle gange smiley

• #2   6. dec 2009 Nåårh det kan være gucci bare er en han elsker at hade smiley

• #3   6. dec 2009 hehe jah det kan godt være...
    narrjjj lucas er blevet meget sær efter han blev bidt, så der er meget han ikke tolerere.. man må f.eks ikke komme til at læne sig op af ham, uden at han knurre, han kan ikke lide andre hunde osv.
    der er så bare forholds regler vi må tage og sådan lever vi, for han er jo verdens bedste hund smiley

• #4   6. dec 2009 Betina:

Sådan er det... Så længe i trives, så er det jo det vigtigste smiley

• #5   7. dec 2009 har samme oplevelse med Nova og Funky i dag.. de løb og legede på stranden idag og de sidste dag har Nova virkelig prøvet at lege hende.Super lækkert når det begynder at virke:-)

Kommentér på:
er så glad

Annonce