{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Kørt ned. {{forumTopicSubject}}

Årg altså. Sikken lorte dag.

Jeg gik tur med Coco og Rosa (en lab) i formiddags som jeg plejer. Jeg havde dem begge i hver deres snor. Lige pludseligt ser jeg en mand komme kørende alt for stærkt med en trailer bag på. Jeg sætter hundene på plads ved min side helt inde i rabatten, så svinger den hjernedøde idiot ind mod rabatten hvor hans trailer ramme Rosa, som bliver slæbt ud på vejen hvor hun ligger krummet sammen og hyler. Det hele sker meget hurtigt, men i min chok tilstand løber jeg efter bilen, for idioten stopper sgu ikke!!

Jeg får slæbt Rosa ud på marken hvor jeg prøver at berolige hende, for hun er meget bange.
Hun bløder ud fra munden, men der er intet andet at se. Jeg ringer efter min far så han kan komme og hente mig og hundene. Da Rosa ser ham, logre hun vildt med halen og springer ind på forsædet. Vi køre selvfølgelig på dyreklinikken, hvor hun bliver tjekket.
HELDIGVIS er det KUN en flækket tand og en flænge i munden, så hun skal have tanden opereret ud på onsdag.

men hold kæft en oplevelse. og hvor er jeg ubeskrivelig harm over den idiot der køre min hund over uden at stoppe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørt ned.
Kommentér på:
Kørt ned.

Annonce