{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Åhh Lukka skal opereres idag!! {{forumTopicSubject}}

Igår var vi ved dyrlægen med Lukka fordi hun havde noget udflåd. Bortset fra det var hun frisk, ingen feber, spiste fint og glad og legende som hun plejer, så jeg regnede med at vi skulle op og have en penicilin kur eller noget til hende....
Det viser sig så at hun har livmoderbetændelse - hvilket jeg også regnede med - men det var så bare rigtig slemt.
De mener det måske har været en lukket betændelse som der så er kommet hul på - men de kunne slet ikke forstå hun var så frisk som hun var.
Resultatet blev at hun er afleveret deroppe idag og skal havde fjernet livmoderen - stakkels lille pus.

Så nu går jeg her og er helt nervøs - hvad jeg troede lige skulle være et smut til dyrlægen, blev bare en stor operation - og så så pludseligt.

Kryds fingre for at det går hende godt.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhh Lukka skal opereres idag!!
  • #1   9. dec 2009 vi krydser fingre og poter herfra!
    kender godt følelsen, godt nok skulle ami kun have fjernet tænder, men føj at aflevere dem og ikke kunne være med=(

• #2   9. dec 2009 Åhhh nej da,,sikke da en besked at få,,håber alt går vel og hun kommer godt over det :o)
    Pøj pøj herfra :o)

• #3   9. dec 2009 Mange tak.
    Ja da dyrlægen kom tilbage og sagde: " jeg synes vi skal få den livmoder ud nu" var jeg bare ved at tude.... Men de ringer så snart hun er færdig, men de kunne nok først operere ved 13-14 tiden...

• #4   9. dec 2009 Det var da godt dyrlægen fandt ud af at der var noget rivende galt og at livmoderen skulle ud. Du kunne have risikeret at det ikke blev opdaget, og at det så havde fået en helt anden udgang. Så store roser til dyrlægen.

Jeg havde en hund engang, som også var lidt sløj uden egentlig at være syg. Vi afleverede hende, og blev ringet op at nu havde de fjernet livmoderen, da det var et spørgsmål om liv eller død. Det synes jeg var OK, for jeg havde ikke brug for at vide at hun skulle opereres, kun at hun blev rask.

Så selvfølgelig synes man ikke om at der skal skæres i sin elskede hund, men jeg er sikker på at du kan hente en rask hund (bortset fra at hun vil være omtumlet og måske skal have noget medicin med hjem) senere i eftermiddag. Håber at høre godt nyt senere på dagen.

• #5   9. dec 2009 Gitte M: ja er også taknemmelig for de sagde at en livmoderbetændelse kan ende med at den sprænger.... så er glad for det blev opdaget i tide, for hun havde ingen andre symptomer....
    Hun kan desværre først komme hjem i morgen tidlig.... men så har jeg planlagt at arbejde hjemme torsdag og fredag, så hun ik skal være alene.
    Tror da også udgangen bliver god, ligesom med din hund - men man går bare og er nervøs når man ved hvad der skal ske....

• #8   9. dec 2009 tak i to...
    og ja når nu skaden er sket og så videre, bliver jeg nødt til at se det fra den lyse side!! der er da to "gode" ting. hun skulle steraliseres alligevel og vi havde en tid til 25 feb. og nummer to er at nu tager sygeforsikringen den - fordi det er pga livmoderbetændelsen....

• #9   9. dec 2009 hun er kun far 2009 er det normalt de får dte i så tidlig en alder?

krydser fingre for det går godt med hende

• #10   9. dec 2009 Nej dyrlægen sagde at det oftest er ældre hunde, men at det også ses hos yngre hunde ca 4 uger efter deres første løbetid og det passer præcis med Lukka - så hun er nok bare en af de mindre heldige vuffer.... men hun er snart et år, hun er fra 8 januar

• #11   9. dec 2009 Nå nu har dyrlægen lige ringet.
    Alt er gået fint og hun er lige ved at vågne nu.
    Måske må hun komme hjem idag alligevel. det får vi besked på 15.30...

• #13   9. dec 2009 dejlig meddelse at få,håber du får hende hjem idag.

• #14   9. dec 2009 Ja det håber jeg også vi gør - selvom vores teaterbilletter ryger sig en tur:-(
    Tak fordi i krydsede fingre allesammen - jeg glæder mig til at gi hende et kys lige oven i bøtten:-)

• #15   9. dec 2009 Rigtig dejlige nyheder, og så må I jo finde ud af om teaterbilletterne skal "gå op i røg" så I kan få hende hjem i dag.

• #16   9. dec 2009 smiley jamen hvis dyrlægen siger hun må komme hjem idag, så skal hun selvfølgelig det..... Har alligevel hørt at stykket ik er så godt:-) hehe

• #17   9. dec 2009 Øv Lukka skal blive der til imorgen mellem 10 og 11. Men hun har det godt, de vil bare lige observere hende. Hun sover bare.
    Dyrlægen sagde at det var rigtig godt livmoderen kom ud, at den var helt underlig - sådan rug uden på som ikke var normalt....
    Hvor er jeg bare glad for at det er klaret, men glæder mig mega meget til kl 10 imorgen.

• #18   10. dec 2009 Så er musen kommet hjem. hun har det bare godt...
    Men svært at holde to 11-måneders i ro:-) Dyrlægen sagde at jeg fik problemer med at holde dem i ro, fordi man ikke kan mærke på Lukka at hun er opereret - hun havde ret... men lige pt sover de:-)
    hun skal have en masse medicin, men ellers skulle det værste være ovre..

Kommentér på:
Åhh Lukka skal opereres idag!!

Annonce