1.757 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 79 Svar

Hvalp i sørgerlig forfatning Hvalp i sørgerlig forfatning

Jeg havde også en meget træls oplevelse i går. Jeg skulle med min mor ud og hente hendes nye hundehvalp, hun havde ikke set den før.

Da vi kommer derud ser vi at tæven ingen pels har ned af ryggen pga lopper (ku enhver idiot da se). Vi får en fuldstændig afkræftet hvalp stukket i hænderne.

Hvalpen er så udmattet at den sover den times kørsel vi havde hjem. Samtlige knogler i hans krop kan man mærke. Han skal forestille at være halvt newf og moren er en halvstor hund. vi vejer ham da vi kommer hjem. 1,8 kg. Jeg kan ikke få det til at passe at han så skal være 8 uger og blive en stor hund?

Vi spurgte om vi ku få foder med så han ikke fik ondt i maven af at skifte, men vi sku bare købe det billigste af det billigste hvalpefoder. Hmm. Vi køber så RC Babydog til ham, han får 6 piller af foderet og liver helt op og logrer med halden. Han fodres nu med ganske lidt hver 2. time.

I nat har han haft afføring, helt sort og hårdt, og et kæmpe stykke plastik kom der med ud.

I dag har han været ved dyrelægen, hun sagde han var i en elendig forfatning. Overdænget af lopper og utrolig underernæret. Øjne, ører og tænder så heldigvis fine ud. Hjerte og lunger lød som det sku.

Så nu har han fået ormekur og er blevet sprayet for lopper.

Synes det er svineri at man ikke tager vare på sine dyr!!!
Og kan nu se at sælgeren er herinde på hundegalleri, og har læst en tråd hvor de bilder folk en stor løgn ind. Føj!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp i sørgerlig forfatning
Kommentér på:
Hvalp i sørgerlig forfatning

Annonce