493 visninger
|
Oprettet:
Penge fra forsikringen {{forumTopicSubject}}
Hej Hg
Hvor lang tid plejer der at gå fra i sender regninger ind til forsikringen, til i modtager en check eller pengene igen på kontoen cirka??
Det er Dyrekassen, hvis det har noget at skulle ha sagt
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.750
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.105
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.803
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 712 Svar: 4.023
Gitte m : AV er det rigtigt? Shit .. Har sendt regning ind på ca 10.000 kr ... De bliver en trist jul så
mar 2009
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 291
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
Prøv at ringe til dem og spørge om de ikke kan tage det som en hastesag, da 10000 kr. er mange penge. Det ku' da være at de ville gøre det.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.327
Så det kan altså godt betale sig at ringe
Penge fra forsikringen