3.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

krøyerkugler til hundepude krøyerkugler til hundepude

hejsa folkens:)

oskar har sådan en dejlig pude med fyld af krøyerkugler, men den er ved at være lidt fladmast og tynd.. så jeg vil ha den fyldt op med nye krøyerkugler, der er heldigvis lynlås i både ydre og inder pude smiley

men men men.. hvor kan jeg købe sådanne krøyerkugler i sønderborg? er det i en stof butik eller? skal ikke ha de kugler man kan købe i forskellige byggemarkeder, da de er behandlet med nogle kemikalier som er brandhæmmene og hormonforstyrene... har fundet dem mange steder på nettet osv, men gider ikke at skulle betale for forsendelse osv hvis jeg kan slippe.. og skal alligevel til sønderborg i dag smiley

håber der er nogen der ved hvor jeg kan købe ægte krøyerkugler henne!!

god jul, Rikke og Oskar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  krøyerkugler til hundepude
  • #3   14. dec 2009 Hvis jeres lokale stofbutik ikke lige har dem hjemme, så spørg om de ikke gider bestille dem hjem, ellers kan du bestille over nettet, bare prøv at google dem

• #4   14. dec 2009 tror det er billigst at gå i en butik og købe en billig sækkestol

• #5   14. dec 2009 fandt dem i stof 2000 i sønderborg smiley gav 90 kr for 50L... så det var en ok pris sys jeg smiley på nettet fandt jeg dem til lidt over 100 kr, og så ville forsendelse jo komme oveni smiley

og ja kunne også ha købt en sækkestol, men tror ikke jeg kan finde nogen til under 100 kr..:) men ellers et godt tip smiley

mange tak for hjælpen allesammen smiley

• #6   16. dec 2009 Jeg købte krøyer kugler i trælasten smiley Det bliver brugt til isolering. De koster nærmest ingenting, synes at huske jeg gav 200 kr for 1000 ltr, leveret..
    jeg syede en kæmpe sækkemadras på 2*2*0.5 mtr....

• #7   16. dec 2009 Du kan få både med og uden overfladebehandling. Dem jeg brugte er ikke behandlede, de er fremstillet til isolering i støbte gulve.. Det var en i stof forretningen det gjorde mig opmærksom på de billigere udgave da jeg skulle bruge så mange.......

Kommentér på:
krøyerkugler til hundepude

Annonce