{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Jeg bliver mishandlet!!! ;) {{forumTopicSubject}}

Jo, altså, jeg er nødt til at dele min nød med jer... Her i morges lå jeg og sov så deligt under dynen efter min mor og far var stået op.. der lå jeg, i min sødeste søvn, da den åndsvage kone, der kalder sig min mor, kom og hev dynen af mig, og selvom jeg prøvede at kravle ind under den anden dyne, ja så tog hun mig bare og sagde "kom fimmelim vi skal op og gå tur, klokken er over 10" med den mest kvalme stemme jeg har hørt længe... HMPRF, har hun ikke fattet at teenagere sover til middag?
Nå, men, velopdraget som jeg er går jeg jo pænt ud og tisser, men det er jo edder koldt om mine ben, jeg har hørt om vinterbadere, mææn, de hopper jo da kun lige i og op igen, konen her forventede at jeg var toptunet til en lang gåtur, men næh du, min snabel kan ikke lide at blive dyppet i sne da... Men tror I jeg måtte komme ind igen? næh næh.. Det er sundt at gå futte, du er blevet for tyk Joey, en gåtur er sund, se hvor de små fugle nyder sneen fims.. Nå jeg be om min himmel blå og en varm dyne.. Tror hun jeg er tosset..
Da jeg endelig kommer hjem og i al hast skynder mig hen til min kurv foran radiatoren, ja gæt engang, så er den væk, tror I så ikke lige madammen har smidt den til vask... så der står jeg, kold og forfrossen og ingen varm kurv?! Ja, så må jeg jo trøstespise lidt, men om så ikke også de har skiftet mit foder ud med sådan noget slanke dingel dangel, tror de måske jeg er en kanin hmm? Nej, nu sultestrejker jeg og spiller teenagefornærmet til jeg får min vilje - ellers melder jeg dem sgu til børneværnet... sådan nogle møgforældre jeg har fået mig... TSK
Ja ja, glade jul siger jeg bare....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver mishandlet!!! ;)
Kommentér på:
Jeg bliver mishandlet!!! ;)

Annonce