Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning og rydning af bed 2.230 kr.
  • Fuge ved toilet og vaskmøbel 1.999 kr.
  • Ophængning af 6 billeder, udskiftning af toilet bræt, ophængning af tre væg reoler 1.140 kr.
  • monter aquastop 1.000 kr.
  • Ublocking a clogged drain in the Kitchen 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julegave hjælp (til hund)
  • #2   19. dec 2009 det skal de bare .. alto har altid fået julegave og så skal amy og echo ikke snydes smiley

• #3   19. dec 2009 Ulla M - Det var ikke det spørgsmålet handlede om vel ?

Carina - Hvad plejer du at give ?
    Altså prisklasse osv ?

• #5   19. dec 2009 Ulla M - Hos mig giver jeg dem en lille gave ala et kødben eller noget lign.

Trunte ELSKER gaver, hun er simpelthen så nysgerrig, så hun vil elske at få en gave, som hun for en gangs skyld selv kan pakke op smiley

• #7   19. dec 2009 Emma får et lækkert ben, en gummie gris og en bamse fra genbrug. Hvis ikke der er pakker til hende, så tager hun bare vores.....at pakke op er det bedste hun ved....så selvfølgelig skal hun have pakker. Det er også god aktivering og hun er sindsyg træt efter en juleaften :o)

• #8   19. dec 2009 En buster cube til labben, hvis ikke den har :), en bamse til de små. Gizmo får både noget guf og noget legetøj og så har han på forhånd fået et 10-turskort til svømmehallen :).
    Han eeeeeeellssker og pakke op og er en haj til det :).
    Han får da også gaver af både min mor, min søster, min veninde og hans netveninde Luna :). Når der nu ingen små børn er hos hverken mig eller min søster, så må hunden jo holde for ;O)

• #9   19. dec 2009 Jeg giver Miko et nina ottosen spil smiley

• #10   19. dec 2009 En ny dejlig blød kurv?

• #11   19. dec 2009 vi har købt sådan en legetøjs pakke i føtex til 40kr og der var 6 dele så vi delt den op i 4 dele og pakkede det ind smiley min bror giver dem noget guffer halløj hehe

det har altid være prinsip at hundene skulle være med i julen smiley
    også selvom de ikke ved hvad det er.
    min hunde er som vores børn, og børn skal forkældes.
    jeg har mistet min far og derfor knytter jeg mig og forkælder mine hunde...
    de for også fødselsdags gaver det ved de da heller ikke hvad er men de for det da stadig smiley

• #12   19. dec 2009 Jeg har lige idag købt den flotteste og meget livagtige and med rap lyd i...nå ja han er jo en jagthund ik...hihi

En sød lille bamse med lidt piv i er altid et hit.. smiley

Kommentér på:
julegave hjælp (til hund)

Annonce