641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

juleferiehunden juleferiehunden

er ankommet, og jeg er allerede ved at blive sindssyg. Skal passe mine forældres hund en uge frem. og han er en skøn hund, men en frygtelig tryghedsnarmokoman. Han viger ikke 1/2 meter fra min side! Den lille lort vil desuden ikke lægge sig til at sove, hvis han ikke kan gøre det ovenpå mig! Lige pt er han gået på kompromis, og nøjes med at have halvdelen af den lille krop ovenpå mig, men så snart jeg flytter mig, farer han med. Får fandme dårlig samvittighed over at ingen af dyrene kan slappe af. (jo miin egen store labbe kan i det mindste)Samtidig kan han ikke tåle katte, så missen er blevet lukket ovenpå, og står der og skriger! Overvejer at introducere katten for hunden, så kan han sgu da i det mindste få et andet fokus end mig...

Gode idéer til at introducere en kat og en hund, der hader katte?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  juleferiehunden
  • #1   20. dec 2009 Du tager en trøje/tshirt som lugter af dig, gnider katten med, så din duft kommer på den.
    derefter lukker du katen ud, den kan sagtens klare sig mod hunden.
    Da min hund var 2 år fik vi katte, hun hadede kattene udenfor, men det gik forbløffende, i løbet af et par dage sov de sammen.
    Men udekatte skal stadig jages

• #2   20. dec 2009 Nu er det vist en lille hund ikke? vil bare sige at det er ikke alle hunde katte kan klare sig imod, mine forældres dræber dem på få minutter...

• #3   20. dec 2009 Jeg tror nu heller ikke umiddelbart det ville være smart blot at sætte dem sammen - uanset hvad... Mine forældres hund er en dygtig dræber - ikke at han nogensinde har dræbt en kat, men mus, rotter, muldvarpe etc....

• #4   20. dec 2009 Tja, ellers skal der i hvret fald være gode gemmesteder for katten, men jeg ville nu ikke gøre det, tror ikke katten vil takke dig for at blive jagtet rundt smiley Iøvrigt risikerer man at den stikker af i længere tid hvis den bliver presset hjemme, og det er nok ikke så godt i denne kulde...

Kommentér på:
juleferiehunden

Annonce