{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Hundeejere der ej burde ha hund!!! {{forumTopicSubject}}

Bliver gang på gang forfærdet - hvorfor er det lige man SÅ ofte ser folk der ikke burde have ansvar for noget levende væsen, med en muskelhund???

Så lige en særdeles charmerende ung pige stå og meget "pædagogisk" råbe SÆT DIG til sin lille splejsede amstaff hvalp mens hun flåede i snoren da den ikke lystrede så snart hun havde tænkt tanken!

Grrr den skulle bare lige ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeejere der ej burde ha hund!!!
  • #3   27. dec 2009 Ja og forleden mødte jeg en anden "amstaff-ejer" som gik amok på sin hund da den ville hilse på min - normalt lader jeg Oda hilse på andre hunde, men kigger på ejeren først og ham her var ikke en person hvis hund min skulle hilse på - øv at det skal være sådan

  • #4   27. dec 2009 Ja det største problem med muskelhunde er som regl at mange af dem har idioter i snor

  • #5   27. dec 2009 Årh ja det er bare så frygteligt, tænker nu på alle mulige racer og størrelser som bliver rykket i snoren og råbt ind i hovedet og slået i måsen når de ikke lige makker ret, også tit bare fordi de ikke ander hvad ejeren snakker om...
    Jeg har hvalpehold og puh nogle udfordringer man af og til har der også. Første gangs hundeejere der er super stille og kedelige med alt for aktive hvalpe som ikke oplever andet end den daglige gåtur og så træning en gang om ugen...


  • #6   27. dec 2009 Stupid lamb * bevar muskelhunde under ansvar : kunne ikke have sagt det mere præcist selv!
    - muskelhunde er gået hen og blevet et status symbol for de unge!! det er simpelthen ulideligt at tænke på.. Håber snart der kommer en ny lov der hedder kørekort til alle større hunde!


  • #7   27. dec 2009 hov hov hvad mener du med at det er de unge????
    jeg er også ung og har en muskel hund???
    Jeg behandler hende da ordentligt:P


Kommentér på:
Hundeejere der ej burde ha hund!!!

Annonce