{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

Uheldig oplevelse nytårsaften! :( {{forumTopicSubject}}

Mickey har aldrig været bange for nytåret/fyrværkeri. Jeg er spændt på om dette har ændret sig nu.

Vi havde gæster i går - et vennepar, hvor trunten absolut ikke er hundemennesker, men hun kom heldigvis ikke med nogen slemme kommentarer. Fred være med det, hun ved at hundene er her, når hun er på besøg.
Hun er lidt speciel og skulle på toilettet, da vi andre gik ud lidt over 12 for at kigge på fyrværkeri. Vi gik ud i haven via terassedøren. Laddie blev selvfølgelig indenfor, da han er bange for nytåret!
Jeg siger på vej ud at terassedøren skal stå åbne, så Mickey kunne gå ind, hvis der skulle blive noget - han er jo ikke bange, så han plejer at gå med ud og kigge!

Naboen skyder noget bomberør af i deres have og Mickey bliver forskrækket smiley Han vil selvfølgelig ind! Så har denne trunte fanme lukket terassedøren indenfra, altså låst den, fordi hun skulle på toilettet!! Så jeg står med en forskrækket hund, som ikke kan komme ind! Banker, banker banker og atter banker, men da hun er på toilettet, kan hun jo ikke hører noget!
ØV!!! Så jeg valgte at få Mickey hen ved husmuren og nærmest ligge mig over ham, så han blev "beskyttet" af min krop!
Efter 5 min, som føltes som en evighed, kom trunten ud fra toilettet og låste terassedøren op! Der måtte jeg dælme ind i soveværelset og lige køle af! Skyndte mig at finde noget legetøj og lege med Mickey, så han ik kom til at tænke over oplevelsen, men der gik dælme stadig tid, inden vi kunne gøre dette.

Øv, hvor er jeg ked af denne oplevelse, fordi Mickey altid har synes at nytåret har været hyggeligt! Det skal også siges at jeg ikke gider at holde nytår med dette kvindemenneske mere - hun mener at hundene skal løbe ud på motorvejen og blive kørt over! (Det sagde hun sidst år og kan bare ikke komme mig over den kommentar).
Der er egentlig ikke noget debat over dette, men skulle bare ud med det.

Heldigvis virker Mickey stadig rolig over for det fyrværkeri, der er blevet fyret af i dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheldig oplevelse nytårsaften! :(
  • #1   1. jan 2010 Godt, at han ikke lader til at have taget skade. Men fatter sgu da ikke, hvorfor hun skal låse døren??

  • #2   1. jan 2010 Hun er meget speciel ang. toilet besøg, så vi havde i forvejen sat en radio ud, som kørte kontant!!

    Er så sur over at hun låste døren!


  • #3   1. jan 2010 Hvorfor tager man hen et sted hvor der bor to hunde hvis man ikke brøder sig om dem? -Hvis man synes "de bare skulle køres over".. Det er lidt sært synes jeg.

  • #4   1. jan 2010 Send HENDE ud på motorvejen og lege lidt i myldretiden:-) Skøre kvindemenneske.... Kan godt forstå du ikke gider holde nytårsaften med hende mere.... Jeg var eksploderet....

  • #5   1. jan 2010 Hold da op.... Ja jeg havde nok ikke kunnet holde min kæft, også kan jeg dælme godt forstå at hun ikke skal være i dit hus igen. Hvad sagde kvindens kæreste til det?

  • #6   1. jan 2010 Øv øv stakkels Mickey:((
    Kan godt forstå du ikke skal holde nytår med hende mere, hun skal være glad for hun ikke var her, så var hun blevet bedt om at gå..


  • #8   1. jan 2010 eij, hvad er det for en ting at sige. at hunde bare skal blive kørt over på en motervej ??? Kan simpelthen ikke have når nogle mennesker ikke kan have 'empati' overfor dyr, fatter det simpelthen ikke.. Forstår godt du ikke vil holde nytår med hende igen, det er bare ikke det værd, hvis det resulterer i at ens dyr bliver skræmt for livet af sådan en oplevelse, selvom hun vel selvfølgelig ikke kan se sammenhængen i det. Men det er da flot at du kunne holde dig i skindet ;P

  • #9   1. jan 2010 Enig Tine B. Selvom de ikke er bange eller ej, så ville jeg aldrig lade min hunde komme ud.

    Sorry, men handlingen efterfølgende forstærkede da også hunden i at være bange. Det kunne være undgået hvis den ikke havde været med ude.

    Når der bliver fyret af her omkring i dagene før og efter nytårsaften, så bliver mine hunde inde. Bianca reagerer med at gø af det, da det irriterer hende at nogen laver sådan en larm. De andre er totalt lige glade. Hvis de havde været ude, så kunne det være, at de blev bange for det. Men det behøver jeg ikke udfordre.


  • #10   1. jan 2010 Pernille C:

    Kvindens kæreste, måtte min kæreste koncenterer sig om, da han har meget dårligt syn og kan ikke fornemme hvor tæt tingene er på. Han kan godt se lidt, men kom der en raket imod ham ville han ikke kunne se om den var 100 og 1 cm væk.

    Så han kunne ikke lide se hvad der foregik.... Og han er desværre meget under tøflen!


  • #11   2. jan 2010 Jeanett-- Ja det kan jeg godt se... Så har der ikke været så mange muligheder.

    Hvordan har Mickey det så nu?


  • #12   2. jan 2010 Stille og roligt, heldigvis....

    Der blev skudt en raket af i dag, da vi gik tur. Han kiggede på ham og så var jeg helt rolig og snakkede bare stille og rolig til ham, da vi gik videre. Så tror heldigvis at jeg fik reageret "rigtigt" under forløbet, også på selve aftenen, hvor jeg sad på knæ og "beskyttede" ham med min krop.



  • #13   2. jan 2010 Ja det lyder da sådan, det er jo dejligt.

Kommentér på:
Uheldig oplevelse nytårsaften! :(

Annonce