Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til hundemad
  • #1   3. jan 2010 Hvorfor vil du skifte?

Der er masser af andre firmaer, også der leverer til døren, så for at kunne råde var det en god ide at fortælle hvad der er galt med Olivers siden i vil skifte

• #2   3. jan 2010 Det kommer an på hvor du bestiller fra, men RC kan også bestilles hjem til en (det er så fra zooplus)

hvis du vil barfe er der der nogle forhandlere der har den service at levere, du kan finde forhandlere på www.rigtighundemad.dk eller www.rigtigkattemad.dk

foreskellen er størrelsen på pakkerne.. hos hundemad kommer de i 500g portiner og ved kattemad kommer de i 250g portioner smiley

• #3   4. jan 2010 jeg kan klart anbefale Orijen eller Acane ( en af de 3 nye korn frie) hvis men vil spare lidt penge.
    det kan købes hjem fra petfoods.dk som lever eller men kan selv hente det hos en privat forhandler i storkøbenhavn og spare lidt penge .

• #4   4. jan 2010 Orijen ville jeg vælge !!
    Super foder og så naturligt som et tørfoder nu kan blive.

Og så køb hos www.zooplus.co.uk så er det også inkl. fragt billigere end at få leveret i dk.

• #5   5. jan 2010 Jeg bruger orijen til Nessa.
    Hun er ikke meget for tørfoder.Hundefoder i det hele taget. Hun vil hellere have bacon og steg smiley meeeeen det får hun jo ikke..
    Så orijen med en smule leverpostej rørt rundt det så spiser hun det med glæde

Kommentér på:
Alternativ til hundemad

Annonce