{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.343 visninger | Oprettet:

Fodder Coops? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Amstaff hvalp som jeg køber Coops fodder til i øjeblikket. det har hun fået 100 gram af 3 gange om dagen i de 1½ måneden jeg nu har haft hende. hun er idag 16-17 uger, hun har en flot blank pels. Jeg er ude efter at hører hvad i syntes om det, og jeg skal skifte eller hvad ejg burde gøre. jeg skal også til dyrlægen idag, hvor jeg vil høre hvad hun anbefaler jeg skal give hende. Men ville også gerne høre nogle af jeres vurderinger, da jeg er lidt bange for dyrlægen bare tilbyder sit eget. selvom det måske ikke er det bedste for hende men han/hun bare for penge i lommen af det.

På posen står der
Coop
Optimal balance puppy fuldfoder
så står der at det har Dyrlægens garanti i et rundt mærke
- tilpasset hvalpens behov
letfordøjeligt
smagstestet
også velegnet til drægtige tæver
har i nogle spørgsmål hvor meget der er af et eller andet i osv. så skriv så skriver jeg hvad der står på posen.
hun får 1-2 gærtabeletter om dagen ved siden af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodder Coops?
  • #1   4. jan 2010 Jacob O

    Coop foder, er det ikke det fra brugsen?
    Hvad er ingredienserne, hvad er de første 5 ?


  • #2   4. jan 2010 Du må gerne lige skrive både ingredienser og næringsindhold :o)

  • #3   4. jan 2010 gi mig 5 min. så skriver jeg det hele op. og jo det er fra brugsen eller kvickly. smiley men der står jo det der med dyrlægens garanti men ved jeg jo ikk om jeg kan stole på da jeg ikke har så meget forstand på fodder. men jeg skriver det lige op smiley

  • #4   4. jan 2010 Det kan være, det ligger på nettet, så kan du nøjes med at kopiere :o)

  • #5   4. jan 2010 (link fjernet)

    Der er ikke oplyst noget som helst.