Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor tit...potevoks
  • #1   5. jan 2010 aldrig -mine klarer fint salt osv.

Men har hundne problemer med salt og sne, ja så ville den få potevoks på dagligt når det er gåtur-tid

• #2   5. jan 2010 michelle...
    jack hyler som en kælling når han kommer på salt.. så det er nødvendig desværre

• #3   5. jan 2010 Mine lider ret meget i dette vejr, jeg skyller med lunken vand og kommer potevoks eller kopattesalve på hvergang vi har været ude:( Om aftenen smører jeg med zinksalve.

Jeg har fået tilsendt denne i dag:

"Potepleje til vinterens poter.

-Klip pelsen mellem trædepoterne, så det ikke generer og fanger isklumper på turen. Sørg for ikke at klippe ind mod poten, da du let kan ramme trædepoterne med saksen. Klip langs poten, - Husk kun at fjerne den pels, som gror ud over poten.
    -Smør poterne et kvarter før I går tur. Når I kommer hjem, skylder du poterne, så eventuelt saltrester ikke sidder og irretere huden. Brug et håndklæde der suger godt, så hunden ikke skal gå med fugtige poter i lang tid.
    -Hvis hundens trædepoter er tørre, så smør dem flere gang om dagen, så de ikke får små sprækker og derved gør endnu mere ondt, når der kommer salt i."

Men jeg smører altså efter vi har været ude og forestiller mig det danner en hinde til næste gang vi skal ud.

• #4   5. jan 2010 RIE...det skriver jeg liige bag ørerne... tak

• #5   5. jan 2010 Jeg putter på før hver tur. Det er jeg nødt til. Men jeg bruger også den på spray, så jeg ved ikke om det er fordi der kommer et tyndere lag på.

• #6   5. jan 2010 Det er bare sååå synd for dem når de sådan piver og trækker poten helt op under sig...øv, JEG HADER SALT PÅ FORTORVET>:(((

• #7   5. jan 2010 jack hyler...løtfer poter... og sætter sig for at bide i dem... jo jo han er skam en meget hårdhudet muskelhund... NOT

• #8   5. jan 2010 ups...løfter

• #9   5. jan 2010 Nårrhhh stakkels Jack, ja og så den maniske måde de gnasker i deres poter hele aftenen...det er til at blive sindssyg af at høre på...Mimi har hvide poter, men det er snart helt orange sådan som hun gnasker...Lulus, uhhh det tør jeg slet ikke tænke på, man jo ikke se det når de er sorte:''(

• #10   5. jan 2010 jack har sorte træde
    puder men hvide ben.. og jo de er skal også røde efter en gang manisk slikken efter tur vi vasker dog men lunkent vand og tørre dem... og hentede så voks igår..

• #11   5. jan 2010 Heldigvis nyder de at få vasket, tørret og smurt poterne, kunne lige se man havde en hunni, der ikke brød sig om det. Tør slet ikke at tænke på hvordan det ville være hvis de ikke blev smurt:(
    Pøj pøj med hans poter håber han får lidt mere hård hud af jævnlig potevokspåføring;DD

• #12   5. jan 2010 Jeg giver potevoks på lige inden vi går afsted (når jeg husker det) og så tager jeg den med, hvis vi går langt

Men jeg glemmer det hele tiden *G* Så jeg prøver at holde Luna inde i sneen så meget som muligt..

• #13   5. jan 2010 hver eneste gang vi går ud, vi bor i byen så der er rigtig meget salt og bare en tur om blokken kan resultere i de humper hvis ikke de har fået voks på inden.

Min dyrlæge har sagt at den med bivoks er mest beskyttende.

Når vi kommer hjem bliver poterne enten skyllet eller tørret af med en våd klud.

• #14   5. jan 2010 Det kunne være jeg skulle prøve med den der spray og så gi' dem på inden vi smutter ud af døren...

• #15   5. jan 2010 vi giver det på 5 minuter inden vi går tur og når vi kommer hjem efter vi har vasket poterne smiley

• Lone S
    Lone S Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 3
    #16   10. nov 2017 Jeg læste en artikel om det pote voks man køber. Der stod at der var skadelige stoffer i dem alle som hunden fik i sig når den slikker sig på poterne. Der stod at man kan lave det selv: 2 spiseskefulde raps olie og 10 g bivoks. Smeltes sammen i microovn ca 2 minutter. Afkøles og klar til brug. Effektiv, uskadelig og billig løsning. Som pote pleje blev anbefalet vaseline. Knus

• Lone S
    Lone S Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 3
    #18   12. nov 2017 Det bliver fast når det er kold. Men ikke mere end at man godt kan bruge det. Man kan også lave det som stift i en brugt læbepomade. Mvh lone

Kommentér på:
hvor tit...potevoks

Annonce