{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Øv øv...dårlige ører =0( {{forumTopicSubject}}

Ja, øv øv. Min lille puddel Ludvig har kløet sine små ører meget de sidste dage, og er også begyndt at ryste på hovedet. Heldigvis fik jeg en tid hos dyrlægen i dag, men han havde ikke øremider og heller ikke forsnævret øregang eller meget hår eller ørevoks. Hans så i det hele taget fin ud, bare ret rød og tydeligvis irriteret.
Først var jeg rigtig lettet over at det ikke var mider, men alligevel...når man ikke ved hvad det er eller hvad det hele skyldes, så er det ret svært at forebygge.
Men jeg fik nogle øredråber jeg skal dryppe ham med i seks dage....så må jeg se om det virker.
Er der nogen der vil dele lidt ud af deres erfaringer med "problem-ører"? Helst hundenes ;0)

Mange hilsner fra Ida, Jack og stakkels Ludvig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv øv...dårlige ører =0(
  • #1   27. mar 2006 Nicki har også sommetider problemer med ørene, så sent som for 14 dage siden var han på 14 dags øredråbe kur. Han har også røde og irriteret øre, ikke noget alvorligt, så tror ikke du skal være bekymret, tror de fleste hunde får det i ny og næ, jeg kender i hvert fald flere

God bedring med ham

• #2   28. mar 2006 Hejsa Ida...vores hund har også døjet meget med sine ører, det var særlig galt- da hun var ca.1-2år gammel.
    Vi skulle igennem flere kure, men det gik da heldigvis
    over igen.Så du skal ikke være nervøs..
    Mvh. Anette og Fie.

Kommentér på:
Øv øv...dårlige ører =0(

Annonce