Ejerskifte gennem DKK {{forumTopicSubject}}
Jeg solgte i sommers en af mine hvalpe til min bror og den i forbindelse blev han selvfølgelig ejerskiftet.
Jeg fik dog Minus tilbage igen efter kun 4 uger da min bror aligevel ikke magtede at have en hvalp men jeg har endnu ikke fået ham ejerskiftet.
Jeg har nu læst at man via "min side" på hundeweb selv kan ejerskifte sine hunde gratis men jeg kan naturligvis ikke ejerskifte MInus da han jo ikke står i mit navn.
Pt bor min bror og jeg på samme adresse og jeg ville derfor oprette ham som husstandmedlem af dkk for hurtigere at kunne ejerskifte Minus, vi fik nemlig aldrig en ny ejerskifteblanket ved første ejerskift. Men når jeg opretter en bruger på hundeweb og derefter går ind for at købe medlemskab af DKK står der ingen steder at man skal oplyse "sin" hund. Hvordan får de egentlig hunden koblet på og er der nogen som ved hvor lang tid det tager?
Vil nemlig gerne have tilmeldt Minus til WDS2010 men vil gerne have ham i mit eget navn.
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.459
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 70 Svar: 578
Men for at gøre det kræver det jo at lillebror er oprettet og det jeg ikke forstår er hvordan de kobler ham og hunden sammen når man opretter da der ingen steder står nogen om hvilken en hund man har
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.580
Ejerskifte gennem DKK