{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

SÅ har træningen da virket:o) {{forumTopicSubject}}

Som jeg tidl har haft skrevet herinde, så var reiki jo lidt af en bisse overfor andre hunde, når det kom til mad.
Da jeg fik Gaia, var jeg fast besluttet på at det ar noget han skulle lære at lade være med, for de skulle jo gerne kunne have ben og andet godt liggende uden slagsmål.

Det er gået godt fremad, og de har efterhånden længe kunnet spise i samme rum osv. Men ben o.l. har de dog ikke kunnet enes om, hvorfor de fik de i hver deres rum

Til aften har de fået hvert et ben (råt med kød på), og har ligget i hver deres ende af stuen med det.

Jeg var self klar til (som sædvanligt) lige at hive Reiki til mig, når han var færdig.
Men nææh, de to har enedes om benene, og Reiki har endda ligget ved siden af Gaia og kigget mens hun spiste sit færdigt (sikkert i håb om at hun ville dele *GG*), helt uden at gøre nogen som helst andet end at kigge. Og han smuttede lige så fint igen, da Gaia begyndte at brumme af ham, da hun næsten var færdig:o)

Så gæt lige hvem der er stolt af den lille basse nu -sikke dygtig han er blevet:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ har træningen da virket:o)
Kommentér på:
SÅ har træningen da virket:o)

Annonce