{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Forbyd Dyresex i Danmark!!! {{forumTopicSubject}}

Der er, som skrevet i Ekstrabladet idag, at der er folk i Danmark som dyrker sex med deres dyr, specielt hunde & grise. Er det ikk bare for klamt eller hvad? hvad sker der lige oveni hovedet på de galninger som udnytter dyrene på denne bestialske mode!! det grotesk.. derfor har vi, os, som er modstander af såden svineri og dyremishandling! brug for at blive hørt så meget at regeringen ændre loven vedrørende samkvem med dyr! Det er desværre grotesk nok lovligt i Dagens Danmark at have et seksuelt forhold til sine kældeyr i så fald dette dyr ikke lider overlast!! sindsygt sindsygt sindsygt siger jeg bare!! vi må alle hjælpe hinanden til at få stoppet den mishandling af dyr! vi må gøre noget.. der er en hjemmeside: www.Dyrenesvenner.dk og skriv under

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbyd Dyresex i Danmark!!!
  • #2   12. jan 2010 Det er det klammeste der findes..... Hvad f..... tænker de på i deres syge hoveder??
    De skulle have lov at miste noget, uden at sige hvad....

• #3   12. jan 2010 http://ekstrabladet.dk/nationen/article1281772.ece

Hvad sker der lige i folks hoveder 30 % mener det er ok.

Fuck de er syge.

• #4   12. jan 2010 Har hermed skrevet under .. Hvor er det for klamt af folk at de kan få dig selv til det ... smiley blir ked , sur og rasende over sådanne handlinger ...

• #5   12. jan 2010 Danni... Du er godt nok ikke særlig klog at høre på.

Så det er også ok at du sutter den af på en på 2 år fordi han ligger og smiler. Det jo for sygt at have sådan en holdning.

• #6   12. jan 2010 Jeg synes fandme det er perverst!

Jeg forstår simpelthen ikke, at det i et land som Danmark stadig er lovligt..
    Jeg synes det skal forbydes NU!!!!!!!

• #7   12. jan 2010 Folk med sådan tanker høre til i en anden verden.

I min verden er de lige så syge som en dedofil, de forgriber sig på forsvarsløse dyr der ikke kan sige nej.

• #8   12. jan 2010 Ja det vil jeg give dig ret i!

Det burde straffes- det er sygt og klamt!

• #9   12. jan 2010 Danni - og du mener at du er kompetent nok til at vide om dyret fysisk eller psykisk synes om sex med et menneske??? Det er jo alt andet end naturligt, og det burde bare ikke finde sted, hvad enten dyret forstår det eller ej! Kan fandme ikke forestille mig at den finder det normalt. En hankat hopper jo heller ikke på en hunhund af bare hygge - sygt at du nærmest forsvarer det!

Forbyd det! Skriver straks under :o)

• #10   12. jan 2010 Synes da at det er argument i sig selv at det er mennesker der dyrker sex med dyr?? :-S Hvordan kan det ikke være forkert at "rykke" den af på en hest?? Og som du selv siger, hvis det ikke kan bevises hvornår et dyr lider overlast, er det så okay at gøre det? Skal man smide logisk tankegang væk, fordi man ikke kan spørge et dyr om det kan lide det!! Om som en nævner tidligere, er det så okay med børn der ikke er gamle nok til at forstå bedre eller til at forstå det er forkert? Er gøre noget så sygt ved andre dyr eller mennesker, kan ikke bortforklares med at staklerne ikke ved bedre, eller ikke har mulighed for at sige fra...

• #11   12. jan 2010 Gir dig ret Sabina ... Det er en underlig holdning han har .. Men der findes mange syge mennesker der ude .. :S

• #12   12. jan 2010 Danni... Det har intet med overlast at gøre.

Der er en grund til der er en lov i stort set alle andre lande.

Men forgriber sig ikke på noget der ikke kan sige fra længere er den ikke.

Mit råd til dig vil være at slette det du skriver for der er ingen normale mennesker der er på din side.

Folk med sådan en holdning behøver hjælp.

Du har hermed fået en udstemme af mig da jeg ikke mener du bør færtes på en dyre side med den holdning.

• #13   12. jan 2010 Danni.

Du behøver ikke prøve at redde den, vi kan alle godt se hvad du føler for.

Det er lige så lidt ok på et barn som på et dyr.

Færdig slut.

• #14   12. jan 2010 cola og chips og mudderkast mod alle der ikke bare skriver ja tak og amen...

• #15   12. jan 2010 Jesus Christ!! Ordet guffer kan da ved gus ikke bruges i sammenhæng med dyr?? Hvad pokker er det du tænker på? Og selvom det ikke er bevist de lider overlast, er det jo ikke ensbetydende med at det er okay. Har du tænkt tanken, at vi teknologisk bare ikke har mulighed for at spørge grisen om den vil have den i røven af et menneske?? Eller om hesten vil have din såkaldte guffer??? Undskyld mig, respekt for folks frie mening, men er helt forkert sted du ytrer dig med de meninger!! At folk eller dyr ikke selv kan sige fri og råbe højt, gør det f.... ikke okay. Må man så knalde stumme mennesker der ikke kan skrive de ikke vil, bare fordi man ikke efterlader synlige mærker????

• #16   12. jan 2010 Læs dog hvad manden skriver inden i kommer med argumenter om at han er unormal og ikke burde færdes i verden. Alle her på siden er enige.

• #17   12. jan 2010 Så fordi der findes situationer der er værre for dyr, er det okay at gøre mindre slemme ting?? Se den giver ikke helt mening for mig. Nej måske lider dyret ikke overlast af en "guffer", men når det hverken kan bevises eller modbevises, burde man bare slet ikke gøre det! man skal ikke lade sine sexlyser gå udover nogen som helst, som ikke kan sige jo tak du - mennesker eller dyr. Og lad mig lige slå heeelt fast, jeg har på intet tidspunkt sagt du selv ville gøre det, eller sidder og ser på det med nydelse, men jeg kan aldrig acceptere eller respekterer folk, med holdningen at ting er okay, hvis der ikke kan bevises overlast!!

• #18   12. jan 2010 Og Kai, der er den kæmpe ting i det, at den klamme liderlige tosse burde finde en der siger, jo tak vi kan godt knalde. Overlast eller ej, så gør man ikke noget ved nogen, som de ikke tydeligt har sagt ja til. Og hvem ved hvilke følelser dyr har, hvem ved om de kan lide det?? Men eftersom man ikke ved dette, burde man ikke gøre det.

Christ man - så skaf dog staklerne oppustelige bollefår!!!

• #19   12. jan 2010 Men du kan jo for pokker ikke sige at fordi du mener den ikke gør, at så gør den ikke!! Kan du bevise den ikke gør?? Kan du mærke om den føler ubehag?? Så de syge pædofile eller sågar mordere, der kan argumentere for at der kom noget godt ud af det ifølge deres egen overbevisning, eller at de troede det var okay, skal ikke straffes??

Og igen, det er ikke naturligt for dyrene at have omgang med mennesker på den måde, det alene burde stoppe det. Når man gør andre noget, for egen vindings skyld, hvad enten de lder overlast eller ej, så er det da at overskride grænser. Man skal da ikke sætte sig selv før andre på den syge måde.

• #20   12. jan 2010 Alle er enige om at det er noget svineri at dyrke sex med dyr.

Lad venligst være med at konkludere og tillægge andre tilbøjeligheder som det ikke fremgå at de har, alene fordi de ikke er enige hele vejen igennem.

Jeg kan godt følge Danni et langt stykke hen ad vejen, men mener at mennekser der har sådanne afvigelser har en brist og store problemer med at have en "normalt" sexuel samvær med en LIGEVÆRDIG partner.

/ Trine

• #21   12. jan 2010 Idiotisk sammenligning... Du giver din hund kærlighed og tryghed ved at den ligger ved dig i sin kurv hjemme ved dig. Og det samme gør jeg med mine hunde. Det er selvsagt at ingen lider overlast af det. Men at dyrke sex med dem, fordi man tænder på det, er jo bare slet slet ikke det samme! Der er jo ingen fornuft at spore i det du siger.

Sex med dyr er noget helt andet end at ligge i en hundekurv!!! Er jo ikke bare dine udtalelser der er skræmmende...

• #22   12. jan 2010 Sabina & Søren...

Prøv igen at læse, hvad Danni skriver - han sammenligner ikke sex med dyr og hans hund som ligger i sin kurv, men netop, at det er os mennesker, der er udstyret med en rational sans, der kan skønne og vurdere hvornår et dyr lider overlast, og med mindre er er fysiske tegne på at dyret har lidt / lider kan det kun blive en vurdering.

Det er noget ganske andet at selve denne handlige om sex med dyr, mindreårige osv er afvigelser som er ulækkert og noget som man skal forsøge at forhindre evt med en lovgivning på området.

• #23   12. jan 2010 Beklager de manglende bogstaver...

• #24   12. jan 2010 Jeg kan sagtens følge Danni her.. Og jeg er bestemt imod sex med dyr

• #25   12. jan 2010 Ja jeg har skrevet under...

Men kan altså også sagtens følge Danni... Jeg sys det er rigtig klamt, men hvis Hesten, ornen eller tyren ikke brød sig om at knalde "bænken" ville de ikke gøre det... Og hvis i har set hvordan det foregår, er i heller ikke i tvivl om at hesten er pænt ligeglad med hvor klatten kommer hen...

MEN jeg synes stadig det er en syg tanke at få at det er okay, men i forhold til om hesten lider overlast, der er jeg ret enig med Danni...

Kommentér på:
Forbyd Dyresex i Danmark!!!

Annonce