4.153 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Klorofyl tabl. dosering? Klorofyl tabl. dosering?

Hey..

Fadia er kommet i sin første løbetid, og selvom Wictor endnu ikke reagerer har jeg besluttet at give hende klorofyl så hun ikke kommer til at lugte FOR godt..

Men hvor mange skal hun have? Hun er lige blevet vejet idag til 32,4kg.
Jeg har prøvet at læse på nettet og sådan, men der står ikke noget direkte antal, så hvis der er nogen med god erfaring på en tæve i nærheden af samme vægt ville det bare være super..

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klorofyl tabl. dosering?
  • #1   13. jan 2010 Jeg har læst et par steder at man skal give ca. 10 tabletter til en hund på 20 kg. fordelt på 2-3 gange.
    Så det må vel være 13-15 stykker til din hund.

• #2   13. jan 2010 Hej, jeg giver mine tøser 2x2 om dagen, og Laika som "dufter" bedst, er ikke så omsværmet mere, som før jeg startede med Klorfyl. :o)

• #3   13. jan 2010 klavs..
    Og hvor meget vejer hun ca?
    Spørger fordi der er jo stor forskel på det du giver, og så det som Tanja har læst smiley

• #4   13. jan 2010 Laika vejer 27 kg, Knirke 25,5 kg. Jeg ville have givet 5-6 stk. med den vægt Fadia har.

• #5   13. jan 2010 Uhh håber der kommer nogle flere på banen med meninger..
    For der er jo stor forskel på 5-6 stk og 13-15 stk :-|

• #7   13. jan 2010 Det kommer an på hvilke klorofyl tabletter du bruger. Hvis det er dem fra dyrhandlen, så skal de have en del, men her så dosis som regel på dåsen.

Dem fra apoteket er så vidt jeg ved kraftigere. Her giver jeg kun 1-2 tabletter om dagen, men jeg skal ikke kunne sige om det er nok. Jeg kan ikke selv lugte noget (og det kan jeg når hun ikke får klorofyl), men nu er min næse jo nok nooooget svagere end en hanhundesnude. smiley

• #8   13. jan 2010 M.I
    Jeg har købt dem fra Apoteket der hedder Donovitas Klofyl.. Der er 50mg klorofyl ekstrakt i en tablet?

DFFD..
    Okay tak. Rart med en der har noget erfaring.. Sætter Fadia på den dosis så.. smiley

Kommentér på:
Klorofyl tabl. dosering?

Annonce