Alternativer til skærm? Alternativer til skærm?
Cajsa har tid ved dyrlægen i dag. Hun har kløet sig i et par uger, og nu er det blevet rigtig slemt og hun har fået sår på maven og især ved haleroden.
Jeg frygter at hun skal have en krave på for ikke at slikke og bide i sårene. Har set der findes en oppustelig ring, som fungerer ligesom kraven.
Findes der andre alternativer??
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
Ej, god bedring med hende. Jeg kender desværre ikke andre brugbare muligheder, andet end hvis du kunne finde noget tøj, som kunne forhindre hende i at komme til det.
Kommer du til træning i morgen?
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 520 Svar: 12.501
Men hvis det også skal beskytte haleroden kender jeg kun skærmen og ringen. Ringen har vi iøvrigt rigtig gode erfaringer med. Vi købte én til Qimmit, da han blev kastreret, og den har været lånt ud flere gange efterfølgende.
Min oplevelse er, at hundene slet ikke har noget imod at have den på. I modsætning til skærmen, som de fleste bliver dybt deprimerede af.
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Men jeg har jo rent faktisk et par løbetidsbukser, som hun aldrig har brugt. Det var da et forsøg værd, måske fatter hun ikke at skubbe den til side.
Var til træning i lørdags, men det var umuligt med alt den sne! Kommer i morgen, men det bliver nok lydighed for begge vovser.
dec 2006
Så ender det nok med ringen. Har prøvet skærmen til min kat, og hun blev frygtelig deprimeret. Så den er udelukket!
Har aldrig hørt om forklædet? Cajsa skal nok steriliseres på et tidspunkt, og så kunne det være rigtig fedt!
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 298
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.754
Jeg syntes det var så synd for aica, da hun havde skærm på, hun fes rundt og gik ind i alt, men inden for rigtig kort tid lærte hun at have den på, og den generede ikke.
Grunden til at det bedste er skærm, er fordi så får såret luft. Det gør det ikke hvis man gider dem bukser på eller andet stof...
God bedring med staklen...
dec 2006
Diagnosen var loppeallergi
Indtil videre bruger vi ikke skærmen, da hun ikke bider i det lige nu.
Alternativer til skærm?