4.234 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Alternativer til skærm? Alternativer til skærm?

Cajsa har tid ved dyrlægen i dag. Hun har kløet sig i et par uger, og nu er det blevet rigtig slemt og hun har fået sår på maven og især ved haleroden.

Jeg frygter at hun skal have en krave på for ikke at slikke og bide i sårene. Har set der findes en oppustelig ring, som fungerer ligesom kraven.
Findes der andre alternativer??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativer til skærm?
  • #1   15. jan 2010 Jeps. du køber en meget lille sovepose og giver hende den på som et krops-kondom... Husk at spænde godt til i halsen, så hun ikke kan få hovedet ned i posen... ;o))))

Ej, god bedring med hende. Jeg kender desværre ikke andre brugbare muligheder, andet end hvis du kunne finde noget tøj, som kunne forhindre hende i at komme til det.

Kommer du til træning i morgen?

• #2   15. jan 2010 Hvis det bare var på maven vil jeg tro man kunne bruge det der forklæde, som tæverne kan få på, når de er blevet sterilliseret.

Men hvis det også skal beskytte haleroden kender jeg kun skærmen og ringen. Ringen har vi iøvrigt rigtig gode erfaringer med. Vi købte én til Qimmit, da han blev kastreret, og den har været lånt ud flere gange efterfølgende.

Min oplevelse er, at hundene slet ikke har noget imod at have den på. I modsætning til skærmen, som de fleste bliver dybt deprimerede af.

• #3   15. jan 2010 God ide, tak Trine *GG*

Men jeg har jo rent faktisk et par løbetidsbukser, som hun aldrig har brugt. Det var da et forsøg værd, måske fatter hun ikke at skubbe den til side.

Var til træning i lørdags, men det var umuligt med alt den sne! Kommer i morgen, men det bliver nok lydighed for begge vovser.

• #4   15. jan 2010 Karina og Møghundene

Så ender det nok med ringen. Har prøvet skærmen til min kat, og hun blev frygtelig deprimeret. Så den er udelukket!

Har aldrig hørt om forklædet? Cajsa skal nok steriliseres på et tidspunkt, og så kunne det være rigtig fedt!

• #5   15. jan 2010 Hvor køber man sådan en ring henne? Min hund har én gang skulle gå med skærm, men det måtte vi droppe, da skærmen nærmest var for stor til huset. En berner sennen han skal dælme have en stor skærm kan jeg sige jer *GG*

• #6   15. jan 2010 Det bedste er helt klart en skærm.!
    Jeg syntes det var så synd for aica, da hun havde skærm på, hun fes rundt og gik ind i alt, men inden for rigtig kort tid lærte hun at have den på, og den generede ikke.
    Grunden til at det bedste er skærm, er fordi så får såret luft. Det gør det ikke hvis man gider dem bukser på eller andet stof...

God bedring med staklen...

• #8   15. jan 2010 Vi har fået en skærm med hjem fra dyrlægen, men håber ikke det bliver nødvendigt.

Diagnosen var loppeallergi smiley Fandt en loppe på hende et par timer før dyrlægen, og var lige ved at aflyse tiden.Hun havde dog et par sår ved haleroden, så vi tog afsted alligevel. Det viste sig at være en god ide, for da hendes tykke pels blev barberet af, var hun fyldt med store, betændte sår. Hun er stadig noget sløv og forvirret efter bedøvelsen, stakkels hund.
    Indtil videre bruger vi ikke skærmen, da hun ikke bider i det lige nu.

Kommentér på:
Alternativer til skærm?

Annonce