{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Tyson hos lægevagten {{forumTopicSubject}}

Jeg fik mit livs støreste CHOK i dag!!
og bivirkningene er stadig at mærke smiley

Vi er taget til bordtennisstævne i denne weekend (manden spiller nemlig på landsholdet)
Vi ankom i dag og rejser engang i morgen aften.
Tyson skulle selvfølgelig med..

Alt gik godt.. han stortrives, nyder opmærksomheden de mange mennesker,, han er en meget social anlagt hund, elsker simepthen alle, også fremmede.

Det sker at han uheldigvis kommer tiil at hoppe fra min mands skød og ned på gulvet,og lander med hovedet først og begynder i et at rulle rundt og hylle som en gal!!

Han hyler og skriger så højt!
Jeg kan straks se at den er hel gal.. jeg går i panik og begynder nærmest at tude. Manden snupper ham og forsøger at skabe kontakt til ham men Tyson er nærmest ikke ved bevidsthed.. vi kan kun forstille os det vært tænkelige.

Han skal spiller om kort tid, og vi har en skadet hvalp, vi kender ikke byden, aner ikke hvor dyrlægevagten er, bilen er parkeret for langt væk.
Kaos..

Det lykkedes ham at finde en en sød dame som heldigvs kender byen og har mod på at køre mig da hendes bil er i nærheden.. hun anbefaler sin egen dyrlæge som i løbet af ti min er fremme på klinikken og venter på os.. Lægen er jo ikke vores egen men han var super flink og over all forventning.

Han undersøger Tayson grundigt, tvinger lidt væske ned i ham,, hunden kommer så småt til bevdsthed.. Til slut beroliger han mig med at det kun slaget der gjorde at han besvimede,, Han gav ham desuden en insprøjtning som skulle forhindre blod og væskesamlinger i hovedet,
Lægen forsikrede mig om at Tyson havde brug for fred og ro samt en del søvn og han skulle nok blive god igen,
Jeg fik et kort med et privat nr som jeg kunne ringe på i tilfælde af noget..

Da vi var færdig nægtede han simepthen at ta' imod betaling for behandlingen..
Jeg er ham så taknemmelig for ALT!´
Og selvfølgelig den søde dame som hjalp mig frem til dyrlægen. Hun er fantastisk.

Det skal siges at lille Tyson har det fint igen efter 5 timers søvn smiley

Ved ikke hvorfor jeg bringer dette på banen.
Måtte vel bare ud med det..

i den forbindelse ville jeg spørge om i evt. har oplevet uheld med jeres hvalpe/hunde..?

Knus emi og Tyson





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyson hos lægevagten
Kommentér på:
Tyson hos lægevagten

Annonce