{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

uh, det er koldt. {{forumTopicSubject}}

hej, i dag var jeg til hunde træning. men man har ikke lyst til at være der når der er så koldt for fingrene. er der nogle der har nogle ideer eller tips til at holde sine hænder varme. HANSKER! ja, men man kan ikke få fat i godbidderne. det gik også fint indtil jeg skulle have godbidder frem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uh, det er koldt.
  • #1   17. jan 2010 Næh jeg havde nu vanter på alligevel, dengang jeg trænede smiley

    I dag har vi (igen) været i skoven i morges. Der er dælme glat derovre.. I går faldt jeg derovre, var dog heldigere i dag smiley


  • #2   17. jan 2010 man kan få nogle vanter m fingerspidserne fri, og med ekstra betræk som ved luffer, til at tage af og på. de er ret smarte til formålet! og så kan man oven i købet få dem med ekstra varmebrikker til at knække og sætte i vanterne hvis det er rigtigt koldt. De avancerede af dem kan fåes i jæger og frilufts butikker osv. men har også før set dem i lidt mere tøsede pop udgaver i fx azzessories

  • #3   17. jan 2010 Atså... om det er en skrøne aner jeg ikke.. men har engang hørt at hårdkogt æg skulle kunne holde på varmen i lommerne et godt stykke tid... om fidusen er at de ikke skal under kold vand som man plejer når de er kogt ved jeg altså heller ikke... kunne være man skulle prøve det en dag smiley

  • #4   17. jan 2010 Hvis man altså kan holde ud at rende rundt med æg i sine lommer..*GG*

  • #5   17. jan 2010 Jeg har sådan nogen handsker der sidder meget tæt, og så kan jeg godt give godbidder. Men bruger for det meste en bold med snor i til belønning så det problem har jeg slet ikke smiley

  • #6   17. jan 2010 tak for svarene.

  • #7   17. jan 2010 Jeg har købt et par tynde vinter golfhandsker i Bilka til 149 kr.
    Har købt dem i en størrelse større, end jeg normalt ville bruge. Det gør, at der er plads til et par tætsiddende tynde strikhandsker indeni. Strikhandskerne er de billige fra Harald Nyborg (link fjernet) . Denne kombination er supergod - varme og tætsiddende så man uden problemer og med god føling kan fiske godbidder op.


  • #8   17. jan 2010 Jeg har bare klippet spidsen af tommel- og pegefinger på begge handsker. Så kan de andre fingre holde varmen og jeg kan sagtens få fat i godbidderne. Det er nok smartest hvis det er et par ikke alt for dyre handsker.

Kommentér på:
uh, det er koldt.

Annonce