{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legetøj
  • #2   19. jan 2010 Vi køber bl.a. Kong legetøj til Milo, da det skulle kunne holde til det.
    Vi kan også tydeligt se forskel på "dyrt" og billigt legetøj. Det billige flår han i stykker med det samme, hvor det meste af det andet overlever endnu smiley

• #3   19. jan 2010 tak for forslagene.. det vil jeg da prøve at kigge på..:) lige nu har jeg (igen) stumper fra en reb-knude liggende over hele stuen... hehe

• #4   19. jan 2010 Coda gør det samme. Det eneste der holder her er ting af rigtig hårdt gummi (ikke nødvendigvis med bidegaranti, for det kan hun godt gnaske). Så man må bare trykke lidt på tingene og prøve at vurdere om det er hårdt nok.. Hvis det ikke er så skal hunden nok vise dig det smiley

• #5   19. jan 2010 Vi har også en hund med ødelæggelse på hjernen! Og vi har købt sådan en gummi gris i kraftigt gumme som kan sige "øf" og ikke bare piver. Tror vi har købt den i Plantorama.. Hun er helt vild med den og den holder stadig smiley Men generelt noget i kraftigt gummi som er noget sværere at bide i stykker smiley

• #6   19. jan 2010 Det eneste han ikke har bidt i stykker endnu, er også sådan en ring i kraftig gummi... Men kunne jo være fint hvis vi kunne finde lidt andet også, så han har lidt at vælge imellem...:)

• #7   19. jan 2010 Det er rigtig svært at have bamser olig. til en hund som ødelægger alt hvad der ødelægges kan..... Men vil foreslå kraftigt gummi, marvben, reblegetøj af den kraftige slags, uden alt for mange frynser i enderne.. Køb evt. legetøj som er beregnet til en lidt større hund, det har de ofte sværere ved at ødelægge (selvom det er lykkedes her flere gange smiley )

• #8   19. jan 2010 Et bildæk....*G*

Ej det er gas, men meget hårdt gummi. Keesha har en hård massiv gummibold, som det endnu ikke er lykkedes hende at bide helt i stykker. Derudover et tykt reb fra et bådudstyrsfirma, hudben (som hun ikke gider gnave i) og en masse marvben som bliver genbrugt med div fyld og et gummi"kødben" også af massiv gummi.
    Men hun har kun store kødben, når hun er alene - resten af legetøjet bliver taget frem med mellemrum, når jeg er hos hende. Så risikerer jeg heller ikke at hun bider noget i stykker og sluger, mens jeg er væk.

Kommentér på:
Legetøj

Annonce