3.009 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Løbetid chihuahua, -Hævelse...?? Løbetid chihuahua, -Hævelse...??

Hej. Vores dejlig lille Bella kom i løbetid for første gang den 12 jan 2010. Nu en uge efter er hun stadig i løbetid..
Dette bekymer mig dog ikke.
Men da hun i dag var i bad, opdagede jeg at hendes Kønsdel er meget hævet.
Er det noget der har noget at sige eller er det ikke unormalt når de er i løbetid..

Har hørt det ikke er smart og bade hunde når de er i løbetid, men grundet en belastene kløen, måtte vi desværre putte hende i bad den 13 og så igen i dag.
Var en medicin shampo vi havde købt til at afhjælp med, og der skulle hun vaskes med 8 dages mellemrum.

Det positive her er at det lader til at have hjulpet..

Men håber der er nogle der kan svare på om det er normalt de er hævet i kønsdelen under løbetiden.

Med Venlig Hilsen

Jeanette

Ps. På forhånd tak for hjælpen

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid chihuahua, -Hævelse...??
  • #1   21. jan 2010 De er i løbetid i tre uger og deres kønsdele skal helst hæve op det er helt normalt.

• #2   21. jan 2010 Ja det er helt normalt kønnet bliver hævet plus de bløder omkring 3 ugers tid.

• #3   21. jan 2010 De hæver smiley
    Nessa's så helt tosset ud da hun var i løbetid sidst...Altså den var 3 dobbelt størrelse...
    Så tag det ganske rolig...
    Den bliver helt normal igen smiley

• #4   21. jan 2010 Har din hund allergi, lopper, fælder hun meget eller....siden hun klør så meget?

• #5   21. jan 2010 Mange mange tak for de hurtige svar,, Så er jeg helt rolig..

TIl Holistisk massør: Nej hun har ingen lopper og har ikke haft det mens vi har hafte hende.. Hun fælder ikke rigtig, vi ligger ikke mærke til det i hver til fald så lidt er det.. Hun har heller ikke tør hud eller skælder. Allergi, tror jeg ikke hun spiser alt og lader sig ikke bemærke af at der skulle være noget hun ikke tåler.. Da jeg spurgt dyrlægen (over tlf) mente hun at hvis der intet var og se på hendes hund og hun fik ordentlig mad, Så skulle vi starte med og prøve en medicin schampo.

Og hvad angå mad, ja hun får da rester, men mest royal canin til chihuahua.

Så nu håber vi at schampoen kan klare det. ellers skal vi helt bestemt have hende forbi dyrlægen.

• #6   12. feb 2013 jeg har en coton og er også blevet forskrækket over at den lille tissetrold man nærmest ikke kan se er blev til noget der minder om en lidt større valnød.. også lidt utrolig ..

Kommentér på:
Løbetid chihuahua, -Hævelse...??

Annonce