{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Kræsen hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har flere gange selv skrevet om min kræsen hund her på HG. Ofte er der også andre der beder om hjælp til deres kræsne hunde.
Min tæve har virkelig været svær at få til at spise. Jeg har også måtte opgive hundetræning på hold, da hun ikke gad godbidder. (prøvede alt)
Men nu har jeg fundet løsningen og vil bare videregive min erfaring.
Min hund er blevet vild med sin mad:) ZIWIPEAK med lam:)))))))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsen hund
  • #1   21. jan 2010 ÅRH JA EN PRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

  • #2   21. jan 2010 Det lyder da positivt, min Cookie pige gider ikke at æde andet end menneske føde, har vist prøvet alle tricks, de virker 5 min, så jeg er brændt inde med mange slags foder. Vil da lige google kiwi's foder.

  • #3   21. jan 2010 Det er hundedyrt. Jeg tror det var 176 kr for et kilo. Men de skal godt nok ikke have ret meget af det.
    Men i forhold til vores maridt over hendes "spiseværring" er det pengene værd.
    Prøv at google det. Det beskrives super godt. De kalder det Barf (staves) foder som tørfoder.
    Jeg er bare super glad, hun er stadig ellevild efter hun har spist det i lidt over en uge.


  • #4   22. jan 2010 Steen A.
    Du har ret i at ingen hund er død af sult. Min er heller ikke død, hun spiste ca 20g mad hver anden dag, men er meget tynd. Jeg kan godt forstå din holdning, men vil dog sige, at du ikke aner hvad det vil sige at have en hund med rigtig spiseværring.


Kommentér på:
Kræsen hund

Annonce