{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afstemning vedr muskel hunde på tv2
  • #1   22. jan 2010 Tror ikke just man gør en desideret forskel ved at stemme - man giver bare sin mening til kende, anonymt.

• #2   22. jan 2010 Det er rigtig men hvis alle har en mening, kan det måske gøre en forskel for dem som HAR muskelhunde i dag og som har NORMALE hunde som ikke angriber uden varsel.

Det er trods alt de færreste hunde / dyr som er født ondskabsfulde.

• #3   22. jan 2010 Rigtigt at det er de færreste hunde som bliver født onde/aggresive - men jeg holder nu stadig fast i, at en anonym afstemning på tv2 ikke gør forskellen - uanset hvor mange der stemmer...

• #4   22. jan 2010 man kan stemme flere gange - så den afstemning kan man ikke rigtig bruge

• #5   22. jan 2010 ok det vidste jeg så ikke.
    Men en eller anden sendte den til mig via mail herinde fra. :o)

Beklager meget hvis det ikke er noget værd... smiley

• #6   22. jan 2010 Personligt syns jeg bare det er uretfærdigt at nogle hunde / racer skal stemples som "dårlige" hunde fordi der har været nogle uheldige episoder.

Dermed ikke sagt at NOGLE af hundene IKKE er vanskelige.

Men at generalisere 14 racer og forbyde dem til trods for alle de hunde som rent faktisk ikke har bidt andre hunde / mennesker / dyr syns jeg bare er forkert.

Jeg oplever folk med de små racer som har hunde som er 10x mere aggressive, end de store racer, men de bliver jo ikke udelukket som "art i Danmark" fordi en lille hund bliver gal og bider..

Mennesker i Danmark som opføre sig skidt bliver jo heller ikke bortvist eller udlukket fra t eksistere i Danmark.
    Syns måske man hellere skulle gå ind og se "mennesket bag hunden" i stedet for at bortvise / afskaffe 14 hunde racer.

MEN det er jo så alt sammen kun min mening.. :o)

• #7   22. jan 2010 Tja hvad skal man snart sige

Sundhedspersonale fyres, økonomien skranter, andre fagrupper mister job
    -men madpakkeordning, burka og hunde er også prioriteret smiley

• #8   22. jan 2010 Ja meget mærkeligt, de burde interessere sig i at få "Danmark i gang igen" mht arbejdsmarked.

I stedet for at diskutere "hvilke hunde vi ikke kan lide" Jeg mener schæfer, rottweiler, gravhund er jo faktisk ligeså store "bide hunde" som muskel hunde gruppen..

Kan ikke forstå hvorfor muskel hunde skal være så "forbudt" - alle racer har jo enkelt individer som er mentalt ustabile, og hvis folk ellers gad sætte sig lidt ind i hvad racen kræver som man vælger / INDEN MAN FIK HUND; ville mange mennesker få en "aha oplevelse" og mange hunde ville sikkert undgå at havne i "forkerte hjem"

Har selv en omplacerings hund men ærlig talt, der er jo mange omplacerings hunde som blev omplacerings hunde, netop fordi folk IKKE har sat sig ind i hvad racen rent faktisk kræver..
    DET er jo ikke HUNDENS SKYLD.....

• #9   22. jan 2010 har stemt for at de skal forbydes.

• #12   22. jan 2010 Jeg synes faktisk man skulle loven såda¨n at hvis en hund bider/overfalder, mennesker eller hunde/ andre dyr, så er det aflivning, lige på stedet, uden undtagelse. Så er jeg sådan set ligeglad med om det er den ene eller anden slags hund.

• #13   22. jan 2010 Den fik også et ja herfra. Alle andre afstemninger jeg har set har flertal for at forbyde de hunde.

Kommentér på:
Afstemning vedr muskel hunde på tv2

Annonce