{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpene
  • #2   23. jan 2010 Nårrhh de er søde smiley Er især helt vild med billedet, hvor den ene ligger på ryggen med de små poter langs siden smiley Århhh smiley

  • #3   23. jan 2010 Jaa de er mega dejlige smiley mener det er april 08 hun er fra

  • #4   23. jan 2010 Skrevet: 23-01-2010 14:51:27 Slet indlæg

    Jamen nu skal jeg da give jer hele historien som den er så i måske kan forstå det....


    Det startede med at jeg købte dolly af en kammerat, da hun var ca halvandet år gammel flyttede jeg i lejlighed med hende og ja dumt af mig da jeg ikke skænkede det en tanke om man måtte have hund så en anden kammerat overtog hende. Hans plan var at lave hvalpe på hende for pengenes skyld.. Hvilket aldrig har været min hensigt. Det endte så med at jeg ikke hørte fra ham så tit mere og en dag jeg snakkede med ham sagde han at hun var blevet aflivet hvilket jeg fandt meget mærkeligt så jeg undersøgte det ved at ringe til odense dyrehospital og fandt ud af af det ikke passede og senere fandt jeg ud af at han havde sagt det fordi hun var blevet gravid og så havde han solgt hende til en anden... Jeg synes det var så pisse synd for hende at jeg tog ud og hentede hende tilbage igen der var hun selvfølge så stadig med hvalpe og ja nu er de her jo.. Og så stiller jeg et par spørgsmål og bliver nedgjort tusind tak for det!! Den eneste grund til at jeg ikke har fortalt historien er fordi det er vildt synd for hunden at flytte hende sådan rundt!! Og ligemeget hvad i siger fortryder jeg ikke at have hentet hende tilbage for ved at her har hun et godt hjem! Penge er jeg sgu ligeglad med kan bare godt li hendes selvskab! Håber i får det ind i hovedet den her gang!!!

    Hvis du læser tråden er det nemmere at forstå smiley

    http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=377133


  • #5   23. jan 2010 Er skam helt nede hehe kopierede bare teksten fra den anden tråd af for at forklare hvorfor hun har fået hvalpe smiley Det var ikk for at tale ned til dig smiley

  • #6   23. jan 2010 Tak smiley Håber arbejder på det smiley

  • #7   23. jan 2010 De er da bare for super søde. Jeg håber du finder nogle gode hjem til dem hvor du har en god mavefornemmelse :o)

    Læg endelig flere billeder af de små pus ind når de er blevet lidt større :o)


Kommentér på:
Hvalpene

Annonce