{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

straf for dyremishandling... {{forumTopicSubject}}

efter noget debat på en tidliger tråd, må jeg indrømme at jeg er noget forarvet over den straf, som det gode folk her på hg ønsker at uddele, til en mand der har drabt en hund,

hvad syntes i ville være en passende straf, for det som denne mand har gjort...?
http://ekstrabladet.dk/112/article1287625.ece

her er et link til den tidliger tråd, som fik mig til at starte denne...
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=377208

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  straf for dyremishandling...
  • #1   24. jan 2010 tak kai, dejligt med et fornuftigt menneske.. smiley

• #2   24. jan 2010 Syntes eb bøde er for lidt .6 mdr bag tremmer og en bøde der kan mærkes. Og selv miste retter til og holde dyr

• #3   24. jan 2010 nu er det jo svært at vide hvad der realt er sket da det ikke er meget der står i artiklen, men ud fra artiklen ser jeg intet sted at manden bevist vil gøre hunden fortræd tvært imod, prøver han jo efter hans beste evne at hjælpe den at det så går galt da han prøver at bedøve den fordi, den for for mange smerter af at blive syet er selvfølgelig beklageligt, men hvis man antager at manden ikke havde råd til dyrelæge, kan, jeg enlig ikke se hvad mere han kunne have gjort for at hjælpe den selv. men jo selvfølgelig det havde været bedre for alle hvis den hund havde fået noget mere kvalificeret hjælp.

• #5   24. jan 2010 Lyder godt nok voldsomt med 20 år, når andre bevist mishandler deres dyr, og de måske får et år hvis de er meget uheldige..

Er nu meget enig med brug hjernen før du køber hund (:

• #7   24. jan 2010 jeg vil ikke forsvare ham som om at han intet gjord galt, men han gjord ikke som jeg ser det noget bevist for at være ond..

• #9   24. jan 2010 Igen han risikerer 20 år, dette er jo maksimum straffen for den gerning. Men han "slipper" jo højst sandsynligt med en bøde og måske et par mdr uden sol. Har set tonsvis af de der animal cops programmer og der læser de de 20 år op, men de slipper som regel med en bøde på et par 100 dollars. Så han skal virkelig have en meget dårlig advokat for at få så mange år i spjældet.

Kommentér på:
straf for dyremishandling...

Annonce