5.603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hund med astma? hund med astma?

Som nogle af jer ved så har Joey skrantet rigtig meget her på det sidste været træt og utilpas.. Han blev undersøgt i hoved og mås, men intet fandt de.. Jeg var først hos dyrlæge, så hos en fysioterapeut, så en adfærdsbehandler og alle sagde det samme, han fejler noget, men intet de kunne se.. Jeg søgte så vidt og bredt.. en dag til hundetræning var der så en dame der var healer, og hun tilbød at se på ham, tror ellers ikke på sådan noget, men hvad kunne det skade.. Hun rørte på ham og spurgte om han havde problemer med lungerne og jeg sagde han hostede en gang imellem og har anfald af reverse sneezing, men ellers ikke.. hun foreslog så at gå observere Joey og hans vejrtrækning i en uges tid og se om der tegnede sig et mønster.. Vi har så fundet ud af at hans hosteanfald kommer når han løber, fx hvis vi kaster bold, når han leger voldsomt og ofte også ved andre fysiske anstrengelser.. Jeg ringede så til dyrlægen her til morgen, men kunne ikke komme igennem, venter på at hun ringer tilbage, men jeg tænker om det kan være astma? jeg har søgt lidt på nettet, men kan ikke finde noget om det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund med astma?
Kommentér på:
hund med astma?

Annonce