{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget har jeres hund/e ødelagt?
  • #1   27. jan 2010 Intet, eller hun har da tømt en potteplante og gnavet et lille hjørne i en købmandsdisk, men man skal godt nok kigge efter for at se det.



  • #2   27. jan 2010 Min har gnavet lidt i et stoleben.

    -Kradset et par gange i gasbetonen i gangen
    -Tygget i et par træklodser af min søns
    -Ædt en skummadras
    -Spist en skosnude
    -Og et par andre småting..

    Alle tingene da hun var hvalp pg unghund så det er ikke det store hun har kostet på det punkt.


  • #3   27. jan 2010 hmmm - han har ødelagt nogle bamser og væltet en giraf (pynteting) hos min bedste med sin hale og en vase hos en veninde som han også væltede med sin hale !

  • #4   27. jan 2010 en opvaskebørste
    en grydesvamp
    masser af bamser..


  • #5   27. jan 2010 Det er ret begrænset, hvad Czako har ødelagt.
    En oplader er faktisk det eneste, jeg lige kan komme i tanke om, udover hans eget legetøj..


  • gurli h
    gurli h Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #6   27. jan 2010 min hund har kun ølagt hans legetøj

  • #7   27. jan 2010 Jeg husker meget tydeligt da mine yndlindsstøvler til 2600 måtte lade livet til Aamina, da jeg ikke havde tænkt mig om og stillet dem væk... Dumme dumme mig!

    Desuden kan toiletpapir fylde UTROLIG meget på et stuegulv.

    (link fjernet)


  • #8   27. jan 2010 Ingenting

  • #9   27. jan 2010 Deres bamser, tomme toilet ruller... Og så et lille hjørne af en fjernbetjening...

  • #10   27. jan 2010 En masse af hendes legetøj og 2-3 hundetæpper, så vi synes selv vi er rigtig godt sluppet :o)

  • #11   27. jan 2010 Watson hoppede engang på min gamle bærebar så den mistede en knap på tastaturet. Da han var hvalp gnavede han lidt i væggene, men ikke så meget at man rigtigt kan se det.

    Ellers ikke noget.


  • #12   27. jan 2010 Ti fjernbetjeninger og en kontroller til PlayStation
    det der elektronik kan han ikke stå for


  • #13   27. jan 2010 Hemingway nåede at ødelægge et par trøjer, 4 køkkenskuffer, en seng og sikkert andet, som jeg ikke lige kan huske..

    Lulu har 7-9-13 ikke ødelagt noget særligt endnu.. :O)


  • #14   27. jan 2010 Gud ja Hemingway nåede også at destruere 2 af hans hundekurve..

  • #15   27. jan 2010 En enkelt køkkenrulle - så det er vist billigt sluppet.

  • #16   27. jan 2010 hans eget legetøj.
    Mine læderhandsker, og kradset på døren ind til køkkenet.


  • #17   27. jan 2010 Hmm.... Den store nåede da at få spist lidt af hvert. Blandt andet et gulvtæppe, cder og nogle andre ting. Men det var da han var helt lille og vi ikke havde lært ham at være alene-hjemme på den rette måde. Så det var vores egen fejl.

    Den lille har faktisk kun spist sit legetøj, men det har været billlige rotter fra IKEA og andre tøjdyr. jo, også har han spist et Woman-blad.


  • #19   27. jan 2010 Orv jo, også ødelagde Balto den nderste skuffe i en kommode fordi han lagde sig i den da han vejede 15-18 kilo, det kunne den ikke tåle, også spise han bunden og fronten bagefter.

  • #20   27. jan 2010 Det var som hvalp/unghund, Mickey var i gang med:

    Nogen sko
    En jakke (som var ny og som jeg aldrig nåede at gå med)
    Panel i gang
    Opvaskebørster
    Toiletpapir
    En mobil oplader
    Så læste han mange reklamer i en periode
    Jorden omkring et nyplantet træ var også ganske spændende

    Der er sikkert et par ting, jeg har glemt smiley smiley


  • #22   27. jan 2010 Intet. Været lidt nysgerrig ved en plante, men ikke ødelagt noget

  • #23   27. jan 2010 Ikke for at være skadefro, men lige nu når jeg læser hvad der er gået til i andre hundes gab, står jeg bare og glædes over at min hund ikke har ødelagt andet end:

    Èn lille plastik-dut på det ene snørrebånd på mine arbejdssko

    Èn lille strop på lynlåsen på begge mine vinterstøvler



  • #24   27. jan 2010 Malou har ødelagt et kabel, som gik fra computeren til fjernsynet, da vi næsten lige havde hentet hende.

    Det er vidst det :o)


  • #25   27. jan 2010 Intet, kun ting som tomme toilet- og køkkenruller med guffer i smiley

  • #26   27. jan 2010 Ingenting...

  • #28   27. jan 2010 Lilly har ødelagt en oplader, en hårbørste og en masse julepynt, da hun var hvalp smiley Det der lå på gulvet var legetøj i hendes hoved. Men hun var ellers en sød og nem hvalp når det kom til den slags.

    Silas har vist ikke rigtig ødelagt noget. Ikke jeg husker.


  • #29   27. jan 2010 Lia har som hvalp tygget lidt i et par CDer, men kun coveret blev en smule ødelagt.

    Og så er der èn som har plukket uldet på størrelse af min håndflade af min ene lammskindshjemmesko, men om det er Lia eller kattene skal jeg ikke kunne sige. De opfører sig alle åh så uskyldigt.

    Min første hund, Aqui, ødelagde intet som hvalp, men da hun så kom i lømmelalderen:
    - regninger (postbuddet valgte ikke at bruge postkassen, men fik på en eller anden måde regningerne ind gennem brevsprækken, der ellers var blokeret)
    - to bøger
    - en telefon
    - et par briller
    - to par sko
    - tapet
    - dørkarme


  • #30   27. jan 2010 Harley har tygget lidt i nogen sko men nu har han sin egen sutsko så de andre har vi endnu..han kan ikke rigtig lade 2 hjørner være ude i gangen så der skal vi ha sat noget op meget snart..når ja toppen at fjernbetjeningen... smiley

  • #31   27. jan 2010 Simba har ædt for mange 1000 kr, både vægge og sofaer osv..
    Trunte har kun ædt apir.
    Fellow har splittet en DVD af og så min hue, og strømer og underbukser og sådan nogle ligegyldige ting som papir, toiletruller osv..


  • #32   27. jan 2010 Som hvalp har hun ødelagt mine yndlingsstøvler til 1000 kr.. Nøøj, det var svært ikke at losse hende til Sibirien smiley
    Og et sted mellem 5 og 10 stk. kawasakisko.. Gummidutten for enden er et hit.

    som unghund har hun i sommerhuset spist noget af dørkarmen til et værelse, men det var ikke meget, så det er lykkedes os at lappe lidt på det.

    Som unghund har hun efter en flytning spist fodlisterne, pilled ved dørkarmene, ødelagt en radiator, spist en måtte, nogle tupperwareskåle, fejebørste, halsbånd og en hel stak dvd'er...
    Ellers ikke noget smiley


  • #33   27. jan 2010 Hov, også en fjernbetjening!

    Alle lynlåse og selerne på mine skibukser, alle lynlåsene og elastikkerne på to af mine jakker også..

    Samt en karte til misserne..

    Jeg har ellers aldrig syntes hun var slem, men når det sådan bliver listet op, er der da lidt smiley


  • #34   27. jan 2010 Jana> spist en kurv og et par klipklappere - samt stjålet diverse gode ting og sager.. Men det tæller vist ikke smiley

    Mynte> Tæppet i min gang grundet urenlighed da vi lige flyttede ind... Og et par strømper eller to...

    Nej her er det kattene der er dyre i drift smiley Min gamle kat ødelagde en dør og et stykke tapet. Og min nuværende kat har væltet en alto vase og en afrikansk lerkrukke - hun har kun været her 2½ måneder ind til videre - klumpekat smiley


  • #35   27. jan 2010 Det er rigtig.. Mickey åd også en måtte.. Den nåede at leve 2 dage smiley

  • #36   27. jan 2010 12 par sko
    en køkkenstol
    en reol
    en sofa
    så mange bamser og dukker at ingen har tal på det
    en skoletaske
    to jakker
    to hundeseler
    to hundesnore
    fem-seks flet kurve
    en del julepynt
    et fuglehus
    en billedramme
    to fjernbetjeninger
    10 kvm snebærbed i haven, samt mange, mange mindre træer
    en rulle toiletpapir, for HVER gang nogen glemmer at lukke døren
    en modelbil
    en STOR pose græsfrø, så vi nu har fint grønt græs i samtlige fuger på terrassen
    tyve blomsterkrukker.. rundt regnet
    to lamper
    alle de pinde fra brændekurven man kan slippe afsted med
    og HELT SIKKERT mange andre ting jeg lykkeligt har glemt smiley

    Elton ødelægger dog aldrig ting når han er alene hjemme, men som omplacerings hund har han haft mere end nemt ved at stresse op og når han gør det går det ud over noget, det er ikke længere slemt, de fleste ting røg i de første måneder han var her.


  • #37   27. jan 2010 Karen A... hahaha.. kanon liste.. så tør jeg godt lige lave min.. godt med samme race.

    Elmo har tygget i et par tæpper.. han har dem stadig, men de er knap så kønne.

    Et par hjørner af væggene og paneler er der smagt på, som er lappet igen.

    Smagt på to låger i køkkenet.

    Ingen bamser har overlevet hans leg, og han har ikke bamser mere. De dør indenfor de første 10 sek.

    Kurven lever stadig, men er gnasket godt hele vejen rundt.

    En gummiskraber til badeværelset.

    En lukumsbørste.. lækker lækker hund.

    Ja og så nok en masse, som jeg har glemt.

    Næste gang skal jeg vist have en lille hund med små tænder.... de kan ikke ødelægge så meget igen.


Kommentér på:
Hvor meget har jeres hund/e ødelagt?

Annonce