{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gps halløj til hunden -reklame her fra
  • #1   27. jan 2010 altså jeg var inde på hjemmesiden og der stod også hvis man var bange for hvis ens hund blev stjålet så ku man følge den. og det er derfor jeg ku være interesseret i den :o)

    mine er også forsvarligt indhegnet og må dårligt nok være i haven alene, hvertfal ik når det er mørkt osv, men om sommeren er døren åben hele tiden og mig og min far er lige lidt ømme på det punkt fordi der n etop har været mange sager med chihuahuaer der er blevet stjålet ved højlys dag osv

    så det er ik fordi de løber væk osv :o)

    men altså fungere de ordenligt? har aldrig hørt om dem nemlig så tænkte lidt om det nu ku passe hehe


  • #2   27. jan 2010 hahahahahahha ja det kanon så skal jeg bare lære hunden det jo hahahaha.. ej der står at man kan kode et "hegn" ind sådan så når hunden er udenfor det "hegn" man har indtastet så modtager man en sms om at den er uden for området og så kan man så finde den via det der gps system..

    jeg ku ikke finde hvor står den var så tænkte hvis den var lille bitte og ku gemmes bag et hundetegn eller noget så den ik så så"gps agtig ud" hehe men ja ellers piller de den nok bare af.


  • #3   27. jan 2010 ja ok det lyder jo til at være pænt indviklet det der...

    M&S - Nu med dejlig datter < 3: ja det ville være kanon ginialt jo, og ville få det med det samme hvis man kunne, men tænkte den her var bedre end ingenting.. men det kan jeg så forstå den er lidt dum


  • #4   27. jan 2010 hmm så er den da lidt mystisk.. hmm øv ville da ønske man ku få sådan en ligesom en chip

  • #5   27. jan 2010 *De kalder mig Maria* hmm ja de vil nok tage halsbåndet af.. ej er bare så bange for mine hunde skal blive stjålet pga der har været så mange ting med chihuahuaer så vil så gerne finde et eller andet sikkerheds noget sådan så at HVIS den skulle blive stjålet at man så kan spore den ligesom en tlf osv


  • #6   28. jan 2010 her i Sverige bliver disse gps`er brugt til drivende hunde på jagt. Jeg syntes det er en god ide, så du altid kan finde din hund igen. Vi har kikket på flere, men ind til nu ser det ud til at Garmin er den bedste. Når vores lille Drever skal på drivjagt, skal vi i alt fald have købt en til ham, samt en vest så han er beskyttet mod vildsvinetænder.


  • #7   28. jan 2010 Michael *Nye billeder af Bongo* : den du har linket til hvor lille er den?

  • #8   28. jan 2010 Michael: Garmin laver en gps til hunde, hvor du køber kortet over det område du er i, så kan du stå i skoven og se hvor din hund er henne. Så ingen Google eller noget andet. Jeg tror nu Dreveren Edvard ville være over alle bjerge inden jeg kom ind og tjekkede Google og ud igen, så det duer ikke.
    hmm, der skal vist en aussie til at lære at trykke på overfaldsalarmen og ikke en Drever


  • #9   28. jan 2010 gå ind på www.vildsvin.se og under hunde og hundpejl, så ser i den gps jeg taler om

  • #10   28. jan 2010 Michael: ja, det andet virker lidt for langsomt, den er også meget billigere end den vi har set på, så i dette tilfælde får man hvad man betaler for og oven i prisen og irritationen over at det går for langsomt, skal du lægge mobiltlf.regningen.

Kommentér på:
gps halløj til hunden -reklame her fra

Annonce