699 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Giver kattegrus mavepine? Giver kattegrus mavepine?

Hej. Vi har jo lille nina på 9 uger og så har vi katte. Nina gør så det at hun går i kattebakken og spiser det kattene nu har lavet. Nu ligger hun rigtig meget ned mens maven den knurrer og hun er meget træt. Kan det være fordi hun har ondt eller er det bare det her med at være blevet taget fra mor og søskende?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giver kattegrus mavepine?
  • #1   1. feb 2010 Jeg tror sagtens det kan være derfor, også ville jeg fjerne den kattebakke så hun ikke kan komme til den. kattene kan jo godt komme op på et højere sted.

• #2   1. feb 2010 Man kan købe kattebakker med låg.....det synes jeg du skal købe. Hvilken form for kattegrus er det....der er mange forskellige mærker. Hvis det er det almindelige brændte ler tror jeg ikke der sker noget med mindre den har spist store mængder.

• #3   1. feb 2010 Det er sådan noget hvidt noget.. Ved ikk lige helt præcist hvad.. Har tænkt på det med at få fat i en med låg så hun ikk kan komme ind.. smiley Men hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende nu eller skal hun bare have lov at komme ud på og besørge når der er behov?

• #4   1. feb 2010 Hvis det er sådan noget der bliver til store faste klumper i bakken når katten tisser, ville jeg kontakte dyrlægen. Det er lavet at noget jeg ikke kan forstille mig er godt i en hvalpemave. Det jeg tænker på er netop hvidt.....ring hellere en gang for meget end en for lidt. Har du kigget på posen om der står nogle advarsler (evt. omkring børn og sikkerhed)

• #5   1. feb 2010 Det er det fra First Price der bare hedder Kattegrus - Hvidt klumpende. Der står ingen advarsler nogen steder andet end at gravide ikk burde have med efterladenskaberne at gøre p.g.a betændelse. Andet er det ikke..

• #6   1. feb 2010 Når det er klumpende ville jeg kontakte dyrlægen....

• #7   1. feb 2010 har snakket med dem og hun sagde at vi lige skulle vente et par dage.. Hun spiser og drikker og kommer af med både det ene og det andet så håber det kommer ud den vej. smiley Hun leger da også når hun endelig er vågen men kommer med Brokke-lyde når hun ligger ned..

• #8   1. feb 2010 Jeg havde en killing der spiste klumpende kattegrus. Hele maven var en hård klump og hun havde tydelige smerter =(

Aflivet blev den.. Et par dage er lang tid at se tiden an synes jeg.. Måske du skulle give noget olie for at lette turen fra maven gennem tarmen?

God bedring

• #9   1. feb 2010 * Nina - Siger mange TAK * Hvad for noget olie og hvordan? Altså blandet i maden eller? smiley

Hun har været ude igen og kommet af med afføring og løb lidt rundt udenfor og bagefter herinde. Nu ligger hun og SNORKER ved siden af mig. Tror det går bedre.. Hun har også fået leverpostej for at hun fik noget lidt bedre end bare tørkost..

• #10   1. feb 2010 Sytnes du skal passe på med at give leverpostej til en lille hvalp der i forvejen har bøvl med maven, leverpostej kan være skappe sager for en hundemave. Hvis du vil give lidt ekstra udover hundfoder så køb A38 det er super godt for en lille sart hvalpe mave.

God bedring med den lille.

• #11   1. feb 2010 Mandau!!! Bösewicht . : Det vidste jeg ikke.. Hende vi købte hende af sagde bare at det var hun helt vild med så ville være en god ting at give hende engang imellem.
    Men tak. smiley Tror som jeg skrev før at hun er ved at blive okay igen.. Hun sover lige nu men der kommer ingen lyde og hun krymper sig ikk sammen mere.. Lige før lagde hun sig om på ryggen og kiggede op på mig og ville nusses på maven, mens halen den logrede. smiley

• #12   1. feb 2010 Kim. Det lyder godt at hun er i bedring...

• #13   2. feb 2010 Hvordan går det med vovsen?

• #14   2. feb 2010 Det går vist meget bedre.. smiley Hun har været ude rigtig mange gange og kommet af med noget hver gang så det har nok hjulpet. Kattebakkerne er flyttet op så hun ikk kan komme i dem så hun er klar til at lave ballade igen, Og det gør hun! Hehe

• #15   2. feb 2010 Det var dejligt at høre....den har nok ikke fået så meget i sig den kære lille hund...

• #16   2. feb 2010 Nej heldigvis ikke.. hun har det i hvert fald fint nu. smiley

Kommentér på:
Giver kattegrus mavepine?

Annonce