1.459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Fjerne halestump? Fjerne halestump?

Har en skøn fransk bulldog, der desværrre er allergiker.
Vi har snart prøvet alt. Hypersensibilisering, forskelligt allergi-foder og barf. Hun har ligesom andre allergikere gode og dårlige perioder, hvilket selvfølgelig er enormt frustrerende. Dog er hun i de gode perioder (hvor hun ikke har udslæt) altid MEGET fokuseret på halen. Gnubber og klør den når hun kan se sit snit til det. Dette har jeg fortalt til min dyrlæge, som har foreslået at vi fjerner hendes "stump" Jeg ved det er et lille indgreb, men synes hun er så meget igennem i forvejen, men vil jo på den anden side også gøre alt hvad jeg kan. Og er snart desperat..... Men- mit spørgsmål er- er der nogen af Jer herinde som har hørt om hunde der har fået fjernet "stumpen" fordi eventuelle nerver genere eller klør?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne halestump?
  • #1   2. feb 2010 min engelske bulldog,fik amputeret sin hale stump.... han skulle egentlig kun ha fjernet anal kirtler, men dyrlægen ringede mens hunden var i narkose, og sagde,at han havde en lomme mellem endetarmen og halen, som var fyldt med betændelse og snavs...
    Enten skulle vi amputere hans hale,eller også ville dyrlægen mene han skulle aflives, da det var smertefyldt for hunden..
    Så´han fik amputeret hale stumpen...lidt mærkeligt at se sin hund helt uden hale..
    Hvis i har nogen spørgsmål, så skriv en pb..... jeg svarer gerne..

Kommentér på:
Fjerne halestump?

Annonce