{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ...
  • #1   2. feb 2010 lidt træls overskrift, det er rart at kunne se fra overskriften hvad emnet handler om:-)

du kan godt rense den i klorhexidin, men normalt holder de selv rent. Hvis det er meget, synes jeg du skal søge dyrlæge og se hvad de siger.

• #2   2. feb 2010 Man kan købe forhudsrens i diverse dyrhandler, så man kan godt rense den forsigtigt.

• #3   2. feb 2010 Hvis det bare er skidt hanikke selv kan få væk kan en våd klud gøre det. ellers er kamille the super godt (virker også ved øjen betændelse). jeg ville ummidelbart holde mig fra alle former for klorhexidin opløsninger.

jeghar renset kovaz en enkelt gang,da han havde fået en lille byld der var sprunget,men eller ikke. håber et hjælper

• #4   2. feb 2010 willum klare det selv... men nu kan jeg heller ikke decideret se noget snask, men han vasker den ofte

• #5   2. feb 2010 Okay, så kamille te? Han er ikke så gammel endnu, så ved ikke om det at han vasker sig noget mere, kommer når han blir ældre smiley

• #6   2. feb 2010 Saltvands opløsning fra appoteket er glimrende eller forhudsrens fra dyrlægen.
    Begge dele er anbefalet af min dyrlæge. som derud over også gav mig det mærkelige råd at give min hund (26kg) en halv tomat eller en spsk hakkede tomater dagligt, da der skulle være et eller andet i tomaten der forebygger forhudsbetændelse.

Her har det virket han døjer kun lidt med det om sommeren når vi er på stranden og han får sandkorn op der irritere.

• #7   2. feb 2010 Undskyld jeg blander mig. Men endelig ikke kamillete til øjenproblemer.
    Det var i "gamle dage". Nu er der nogen kloge hoveder, der har fundet
    ud af, at det skader øjnene. Så better safe than sorry.

• #8   2. feb 2010 Sabrina: Det lyder interessant. Det vil jeg prøve smiley Jeg tænker om det kan være alt det sne og salt. Han er jo ikke så stor og har små korte ben, så han er måske mere modtagelig når vi er ude. Det sprøjter jo op på maven. Men tak for svar smiley

• #9   2. feb 2010 Mht til øjenbtændelse. Så anbefaler vi forældrene i den vuggestue hvor jeg er, at kogt koldt vand er det allerbedste smiley

• #10   2. feb 2010 ja det med tomaterne har jeg også hørt skulle være rigtig godt - har dog ingen personlig erfaring med det - men det kan jo da ikke skade at prøve :-))

• #11   2. feb 2010 tomater kender jeg flere der har brugt med stor success som forebyggende mod forhudsbetændelse

• #12   2. feb 2010 Reiki bliver skyllet "dernede" engang imellem. Langt de fleste hanhunde (særligt intakte af slagsen) får lidt forhudsbetændelse af og til. Man kan give tomat (hel, på dåse osv er lige meget), det skulle forebygge det, men helt forhindre det kan man nok ikke.
    Du kan købe forhudsrens hos dyrlægen eller i en dyrehandel, men hvis det bare er en smule eller forebyggende, kan alm vand osse gøre det.

Jag skyller reiki ca en gang om ugen, og så slipper vi faktisk stort set for det.

• #13   24. feb 2010 Har I en sprøjte som i bruger til at skylle med eller hvad gør I?

• #14   24. feb 2010 Til almindeligt skyld har jeg ikke en sprøjte nej. Det er bare ind under bruseren, og så bliver han skyllet.

Er der lidt betændelse, bruger jeg en sprøjte...

• #15   24. feb 2010 Ok, tak Michelle. Der er betændelse, så vil have skyllet ordentligt igennem med lidt saltvandopløsning. Ville bare lige sikre mig at saltvand ikke var et no go og en sprøjte kunne bruges smiley

Kommentér på:
...

Annonce