{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.844 visninger | Oprettet:

God dyrlæge i Nordjylland/Aalborg?? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Ville bare høre om der er nogen der kan anbefale en god dyrlæge i nordjylland et sted? Asterix skal måske have en lille operation, så derfor vil jeg gerne høre om andres gode erfaringer? Håber i kan hjælpe, helst snart smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dyrlæge i Nordjylland/Aalborg??
  • #1   2. feb 2010 Da jeg boede i nordjylland var jeg glad for dem på hobrovej lige ved sygehuset.
    Og de var super flinke og tog sig altid godt af mine dyr.


  • #2   2. feb 2010 dyrlægerne på hobrovej eller birsted dyrehospital begge 2 er super gode

  • #3   2. feb 2010 hobrovejens dyrehospital eller aalborg dyrehospital har vi brugt:)

  • #4   2. feb 2010 okay, tusind tak smiley Så har vi lidt at gå efter smiley


  • #5   2. feb 2010 Ved godt du spørger efter et godt sted men syntes lige jeg alligevel vil advare dig: Hadsund Dyreklinik har jeg ikke gode erfaringer med.

  • #6   2. feb 2010 Dyrehospitalet på Hobrovej er fantastiske. Nogen af dem ihvertfald. Har ikke ret gode erfaringer med Bjarnette der...

  • #7   2. feb 2010 Ellers bruger min far dyrlægen i Saltum. Han er virkelig flink og meget fornuftig med priserne

  • #8   2. feb 2010 Aalborg Dyrehospital er super gode - dyre, men pengene værd. Begge mine er blevet opereret der.

    Desuden kan jeg også anbefale Bastholm i nørresundby - der er Lilly også blevet opereret - og så er det en smule billigere.


  • #9   2. feb 2010 Til større ting bruger jeg altid Gistrup dyrlægerne - jeg er super tilfreds med dem og er helt sikker på at mine dyr er i trygge hænder hos dem!

  • #10   2. feb 2010 Man må vel ikke sige hvem man ikke vil anbefale??

  • #11   2. feb 2010 Gistrup er også mit foretrukne......har brugt dem de sidste 12 år og har aldrig haft grund til, at klage over noget....

  • #12   2. feb 2010 joan...he he....der er også 2 jeg helst vil ind til og Emma er bare helt vild med dem begge :o)

  • #13   2. feb 2010 Ja jeg bruger som dem i Dronninglund, Og er mere end tilfreds, stoler 100 % på dem... og de tager sig af alle vores dyr, både hest.hun,kat, og de har også hjulpet os en lille smule med krypdyrene, selvom de intet har med dem at gøre.. fik en kornsnog ultralyd scannet for at se om den havde æg, men fordi vi ikk kunne finde noget og hun som sagt ikke har med krypdyr at gøre gjorde hun det ganske gratis, for som hun sagde, for mig er det jo kun en oplevelse at få lov til..

  • #14   2. feb 2010 Synes bare nogen dyrlæger har med at tænke mere på pengene end på dyrene.

    Har en veninde vis hund led af kræft og tog den til deres faste dyrehospital som tog hunden ind og havde den indlagt i næsten 3 uger - hvor svarene til ejeren konstant var "det ved vi ikke" og der blev taget den ene prøve efter den anden.

    Til sidst blev de trætte af det svar og fik hunden til et andet dyrehospital og det tog en dag, en prøve og uden hunden skulle indlægges, at få svaret at hunden havde kræft og ikke ville overleve det. Og den fik så fred samme dag.

    Synes det er synd for hunden at den skulle stresses op i 3 uger ved at være et fremmed sted så meget, fordi de ville tjene en bunke penge. Og det viste sig også at kræften ville kunne have været opdaget allerede flere år i forvejen hvor hunden viste de første tegn, nemlig inkontinens.


  • #15   2. feb 2010 Dyrlægerne på hobrovej kan godt anbefales smiley

    Til småting bruger vi dog Thomas i Saltum, eftersom han er super flink, og virkelig går op i, at gøre det til en god oplevelse for hunden smiley Derudover er han også ganske billig


  • #16   2. feb 2010 Vi bruger dem op Hobrovej, og de er alle super flinke og dygtige!

  • #17   2. feb 2010 Bruger også hobrovejens dyrlæger, rigtig gode og søde.

    Men har også kun hørt gode ting om dem i Dronninglund, de er vist også noget billigere


  • #18   2. feb 2010 Jeg bruger altid Dyrlægerne i Dronninglund, de er super dygtige. Og det er altid til at få en tid - og til en fair pris. - Jeg kan kun varmt anbefale dem, vi bruger dem også, også selvom de ikke har vagten de kommer alligevel - eller åbner klinikken for os hvis der er noget.

  • #19   2. feb 2010 Henrik Strange fra Gistrup er jeg så glad for. Han har også fortaget kejsersnit
    på min venindes tæve og der har aldrig været noget at sætte en finger på smiley


  • #20   2. feb 2010 caroline.....Præsis:o) Han har opereret Emma et par gange og er den ene af vores favoritter derude......han er bare så dygtig og tager sig altid god tid....ja og så reddede han min gamle hund fra døden en søndag aften kl 24....det var i sidste sekundt.

  • #21   2. feb 2010 Dyrlæge Bastholm i Nørresundby - lige på den anden side af broen til Aalborg. Dyrhospitalet på frederiksstadvej er efter min holdning og erfarring en ren pengemaskine. Hobrovej bryder jeg mig ikke om grundet indretningen med at der kun er en pillereol mellem konsulationerne . dvs to hunde i samme rum. Total belastende. så der kommer vi heller aldrig mere. Så BASTHOLM. meget dygtig mand som har tid til sine kunder og til at forklare tingene så man forstå dem

  • #22   2. feb 2010 Og udover hans faglige evner, så er han så god til at forklarer og fortælle -
    så alm. mennesker kan forstå det.
    Da min veninde var til vac. med hendes tæve kunne han også huske tæven, hvilket
    er en stor fordel og fortæller lidt om at han sætter sig ind i den enkle hund.
    Med min egen har der aldrig været noget alvorligt, men der er han også sød og
    svarer gerne på mange af mine åndet spørgsmål smiley


  • #23   2. feb 2010 Jeg har også brugt hobrovejen for en del år siden....det var dengang Viggo Mortensen havde den. Ham kunne jeg sku godt lide, men de "nye" fandt jeg aldrig melodien med, så vi skiftede til Gistrup.

  • #24   2. feb 2010 Vi har altid brugt Aalborg dyre hospital - og bruger altid en dyrelæge der hedder Bjørn - han er islænding og jordens rareste menneske. Bedst er det at hundene elsker ham - ja de er faktisk helt pjattede med komme derud. De skal nærmest trækkes ud derfra ! Så specielt denne Bjørn får 6 kokkehuer ud af 5 mulige.

  • #25   2. feb 2010 Lykke: Er han ikke nordmand? *GG* Ham har vi også været til et par gange og han er super sød og god ved hundene.

  • #26   2. feb 2010 maria. ja man søger vel den dyrlæge som er bedst på det område ens hund er syg. nu taler jeg også gennerelt og der er Bastholm helt kanon. Vil nu stadg gerne rose ham for de operationer han har udført på mine hunde - især nyt korsbånd på min tæve for et år siden. han gav sig tid til at forklare alt om hvordan han ville fikse hende og at han gennemgik hende for at se om hun var egnet til det inden. det er jo ikke lige meget om man operere på en hund som i forvejen ikke kan holde til den lange genoptræning og hvordan man laver operationen herunder giver sig tid til at tage sig af menisken samtidig.

  • #28   2. feb 2010 Kan ikke anbefale dyrlægen i Sulsted. Han er meget overfladisk og hurtig i sin behandling. Han taler ned om alle andre dyrlæger og endda sit eget personale og så opgiver han én pris i telefonen og når man så står og skal betale er det pludselig dobbelt så dyrt.

    Et besøg hos ham var meget ubehageligt og akavet.


Kommentér på:
God dyrlæge i Nordjylland/Aalborg??

Annonce