Nu blir jeg nervøs... {{forumTopicSubject}}
Fellow skal i røngten d. 12 - HD fotograferes. Han er efterhånden blevet 1½ år så det er også på høje tid, alle hans søskende er blevet fotograferet (alle med FLOTTE resultater), men alligevel er jeg dødsensangst for at der skal være noget..
Jeg har virkelig passet på ham, han har ikke gået på trapper (og gør det endnu ikke), jeg har ikke gået over en time med ham før han blev 1 år og jeg har så vidt muligt planlagt hans gåturer så ikke han har gået kun i snor, men også har kunnet gå fri.
Han har sågar ikke leget med for store hunde, da jeg simpelthen har været bange for der skulle ske ham noget (ja ja jeg ved godt jeg har pakket ham ind i vat og bomuld)..
Samt han har fået topkvalitets foder under hele hans opvækst (og får det stadigt)..
Han har aldrig haltet eller lignende, men han går typisk "unghundeagtigt" sådan lidt slaskende, men han er jo også teenager..
Min anden hund har jo HD, så jeg er jo selsagt hundeangst for at der skal være noget, men jeg har virkelig fundet en kennel med topsunde hunde, så der BURDE ikke være noget..
Men angsten er der alligevel, hold op jeg glæder mig til at det er overstået..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Synes ikke 1½ r "så er dte på tide", det er en ganske passende alder, og lidt senere end det, er osse helt ok.
Jeg synes så osse man kan passe for meget på sin hund. Self skal man ikek sløbe den med på cykelture eller presse den hårdt som hvalp. Men at pakke den ind i vat, synes jeg heller ikek der er grund til (en god muskullatur er o i øvrigt osse vigtigt).
Men hvis alle søskende har fine hofter, og det samme med ofrældrene, ja så er chancen for fine hofter p din hund jo osse god:o)
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.125
Men han er nu ikke mærket af det..
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 960
Collien er jo ikke den mest hd-plagede race der findes, og så vidt jeg ved går den under hyrdehund eller spurter-hund, som gør at deres knogler og led er bygget solidt.
Håber i hvert fald det kommer til at gå godt.
Nu blir jeg nervøs...