{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundes trivsel
  • #1   1. apr 2006 Super nu har jeg hørt fra den igen der er sat to mænd på sagen og de har nu taget over istedet for mig da de også mener de kan gøre mere end jeg som privat person...

BHS...
    du kan læse det på min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/minchihuahua el under nala's profil

• #2   1. apr 2006 Det lyder godt, Mette....

• #3   1. apr 2006 Ja jeg er bare så glad for det, det kan godt være de ikke kan gøre noget, men de har forsøgt...

• #4   1. apr 2006 Mette- tror osse de bedre kan fremme sagen end privatpersoner fordi vi tit har for mange følelser med...
    Og selv om de ikke kan gøre noget så er oplysning altid godt....

• #5   1. apr 2006 Ja nemlig...

;o))

• #6   1. apr 2006 Foreningen hundes trivsel

Er blevet meldt til politiet, injurier i en eller anden...

Der har vi det igen, dårlige opdrætter som sætte mundkurv på reele personer, som ønsker det bedste for hunden... Ved at navnegive de opdrætter, ...

SURT.

• #7   1. apr 2006 Babett er ikke lige med, det har ikke noget af gøre med nogen opdrætter el lign

• #8   1. apr 2006 Mette Lykke E

Jo det er det,,, den handler om hundehandler og dårlige opdrætter... Så det er lige det det hander om..

Prøv at besøge den hjemmeside.. så skal du se det meste af der er lukket ned...

Den navngiver dårlige opdrætter og kenneler...

• #9   1. apr 2006 babett...
    Nej det var nu min sag, der havde det ikke noget med nogen dårlig opdrætter af gøre...
    tror vi misforstod hinanden

• #10   10. apr 2006 Hej.

Foreningen hundes trivsel, har længe måtte se på, hvordan politiker, politi og dyrenes beskyttelse, ser passiv til, mens hunde og mennesker lider under hundeopdrætter, hundehandlere og hundeformidlere, som ikke mener at de skal holde loven og blot ser hunde som en nem indtjening.
    Det burde ikke kunne forgå her i landet, især når vi kigger på lande omkring os, som gør betydeligt mere for feks. hunde og katte.
    Foreningen gider ikke mere se på den passive holdning og derfor er vores motto.:

Ikke flere ord, nu skal der handles.

Vi håber på at i vil støtte os moralsk, samt at i sammen med os, kæmper for at få lovgivningen ændret og strafferammen strammet op.

Gør det ikke for jer, men gør det hundene, det er dem som ikke kan tale, men også dem som ikke kan forsvare sig.

Mvh.

Foreningen hundes trivsel.

Kommentér på:
hundes trivsel

Annonce