5.610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hundefoder Hundefoder

Jeg har fået et lille problem eller hvad man nu skal kalde det, jeg har fået et godt tilbud på hundefoder, men det betyder jo at jeg skal skifte mærke og jeg kan ikke rigtig finde ud hvilket mærke der er bedst, så jeg vil hører om nogen herinde måske kunne hjælpe mig?

Jeg køber Arion Puppy til Tyson nu, og det spiser han med glæde. Der er bare det ved det at det koster 400 kr for 15 kg.
Det tilbud jeg har fået er på Møllerens hundefoder,det skal jeg kun give 125 kr for 12 kg, der er jo en væsentlig forskel.
Men så er det jeg ikke kan finde ud af om det er ligeså godt som produktet Arion. Arion indeholder 30% fjerkræ protein, hvor Møllerens kun indeholder 12%, og nu ved jeg jo at hunde har brug for kød, så derfor blev jeg i tvivl om det var en god ide at køde Møllerens til ham i stedet for Arion.
Hvilken hundefoder bruger du selv om hvad er prisen på det?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder
  • #1   1. apr 2006 Møllerens hundefoder svare omtrent til det billige du kan købe nede i brugsen og jeg kan bestemt ikke anbefale det, det fiser bare lige igennem hunden.
    hos din forhandler af Arion, skal du spørger efter den rabat ordning der hedder efter køb af 6 sække af 15 kg. får du den 7 gratis, den burde de have ellers forlang at de gør det for de fleste andre Arion forhandlere incl. mig selv har den ordning med vores kunder. og det vil da reducere din pris pr sæk til kr. 342,- har du kennel kan du få en lidt beder aftale men stadig behøver du ikke købe alle sække på en gang man får bare et stembel i et rabat hæfte o.s.v

• #2   1. apr 2006 her er også lige et link så du kan se rabat metoden :O)

(link fjernet)

• #3   1. apr 2006 Jeg har også prøvet Hennes, men min hund trivedes ikke på det.

Jeg har så OGSÅ prøvet Hills, Eukanuba, Royal Canin Labrador, Nutro, Olivers og Regal Pet Food - ingen af dem kunne Luna tåle.

Jeg har ikke turde købe noget af det billige i supermarkedet, da jeg har en labrador, og vi bor på 1. sal, så hun skal gå på trapper flere gange om dagen..

• #4   1. apr 2006 Jeg køber Skyttens hundefoder.... og kan se at Tessa trives med det.... det er også et dansk produceret produkt

• #5   1. apr 2006 Evers: ja det gør jeg også.... og det koster faktisk kun 295,- for 20 kg frit leveret.... det er da kname billigt.... og det bliver billigere hvis man tager flere sække hjem

• #6   1. apr 2006 olivers bruger jeg.. eller det spiser Kaoz.. bruger det jo ikk til noget *GG*

det er rimelig økonomisk, men kommer jo an på hvor meget hunden skal have ; )

Kaoz får 300 g om dagen og en sæk holder ca 1½ måned.. sækken koster lige knap 300kr ..

• #7   1. apr 2006 Jeg bruger oliver's, og vores hunde elsker det... det koster godt nok 429.- kr for 15 kg, men køber du 4 sække får du 15% rabat og køber du 12 sække får du 25% rabat... MEN så bliver det også bragt ud kvit og frit til din hoveddør.... og det er jo dejligt... hundefoder er ikke noget man skal gå på kompromi med, det har stor betydning for hunden og dens pleje.... det er godt nok lidt dyre, men du skal ikke tænke på selv at hente det, bestiller det bare på nettet og så kommer de inden for 2 hverdage.... www.olivers.dk... Skal også lige siges at jeg har snakket med min dyrelæge som selv siger at det er et rigtigt godt foder... Håber at det kan hjælpe dig lidt...

Med venlig hilsen

Kate

• #8   1. apr 2006 kate.. find en forhandler i stedet for at bestille det =) - så bliver det billigere ; )

• #9   1. apr 2006 har også haft brugt skyttens, mine hunde var ved at ski... sig ihjel og de tabte sig oxo og fik dårlig ånde
    så det gik jeg væk fra igen, synes det var for dyrt i forhold til kvaliteten

• #10   1. apr 2006 Løkke: for dyrt i forhold til kvaliteten.... hvad er da gal med kvalieteten???

• #11   1. apr 2006 kunne se på fodret og på mine hunde at det var af dårlig kvalitet og også at de sked så meget af det bliver det jo også for dyrt, men det virker på mig som et produkt på niveu med doggy fra brugsen bare dyre.
    kender andre som har haft samme oplevelse med det efter at have brugt det i et ½ års tid

• #12   1. apr 2006 Jeg har brugt det i et år nu og har ALDRIG haft det problem.... og min hund stortrives på det..... men hunde og jo ligeså forskellige som vi mennesker er... og kvalitetsmæssig kan jeg ikke se der er noget galt.... og hvordan ser man på tørfoder at kvaliteten er dårlig..... det kan jeg altså ikke uanset hvilket produkt jeg står med tror jeg

• #13   1. apr 2006 hvis det stinker af lort når man åbner posen, så er jeg stået af og det synes jeg det gør det STINKER rigtig grimt og det er den samme grimme lugt mine hunde fik ud af munden, men som du også selv skriver vores hunde er ikke ens og reagere ikke ens på fodret
    så jeg har bare valgt det fra til fordel for et produkt jeg og hundene kan trives godt med, og hvor kvaliteten hænger beder sammen med prisen, mennnn det er bare min mening, det jo kun godt hvis dine/din hund trives godt på det :O)

• #14   1. apr 2006 Kan på det bestemteste anbefale Olivers, det har alle de mineraler og vitaminer en hund har brug for, det er rimelig billigt og der fåes en god rabat ved køb af 4 x 15 kilo, udover det er det godkendt som menneskefoder! Vores GD har fået en flottere pels, bedre stabil udvikling af knogler etc...Og så bliver det bragt lige til døren, god service til rimelige penge..

• #15   1. apr 2006 ja det stinker men der er jo også det der fiskeolie i

• #16   2. apr 2006 ja men synes nu ikk lige det er fisk det stinker af, var det så bare det :O)

• #17   3. apr 2006 Tak for hjælpen alle sammen, jeg ønsker også at min hund skal have det bedste, så jeg sætter pris på jeres svar.

Kommentér på:
Hundefoder

Annonce