6.508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

HUND SPIST ANTIDEPRESSIV! HUND SPIST ANTIDEPRESSIV!

Nu har min hund været dårlig med leveren et stykke tid, vi fik afvide det nok var leverbetændelse. Men idag opdager jeg en af mine lykkepiller liggen gennemtyggede under sengen.
Så tænker det nok er den der har skabt problemer.
Nogen der har oplevet noget lignende og ved hvad det kan betyde ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUND SPIST ANTIDEPRESSIV!
  • #1   10. feb 2010 ... at man da får ringet til dyrlægen i en fart..

• #2   10. feb 2010 Hvis jeg var dig ville jeg slet ikke nå at tjekke svarene herinde! Men gøre som Nina!

• #3   10. feb 2010 Som Nina skriver, afsted til Dr. Dyr med det samme.

• #5   10. feb 2010 Ja det er kun noget din dyrlæge kan svare på

• #6   10. feb 2010 Nu er det sådan at jeg har været til dyrlægen tre gange. Fordi han var meget mut og bare lå at sov. SÅ det gjorde jeg sådan set med det samme da det skete søndag.
    Dyrlægen mente det var både hals og leverbetændelse idag opdager jeg så den pille ligge under sengen. Går for udfra det er den der er skyld i levertallet var så højt! Ringet så til dyrlægen og sagde det og han mente det sagtens kunne være pga den.
    MEn han har fået det bedre end igår så vi skal stadig bare til tjek imorgen.
    Skrev kun, hvis nogen vidste, eller havde prøvet lignende og hvad der skete med deres hund om det kom ovenpå igen osv. Så rolig nu..

• #7   10. feb 2010 Jeg har hørt om en hund der døde af at spise en panodil, så jeg ville reagere kraftigt hvis min hund spiste menneskemedicin..

• #8   10. feb 2010 Malene - Man er nødt til at tage det alvorligt, hvis ens hund spiser menneskemedicin. Det er for din hunds skyld vi reagerer sådan. Det kan være farligt for din hund!

• #9   10. feb 2010 Ja jeg ved det, har også reageret har været til dyrlægen har ringet til ham.
    Så ro på, han er i bedring.
    Ville bare høre om der var nogen der havde oplevet lignende..

• #10   10. feb 2010 Jeg tør godt sige at det eneste der sker, er at du får en meget lykkelig hund... antidepressiv medicin til mennesker har kun den virkning at det stimulere nogle signalstoffer i hjernen og hvis man ikke har behovet er det hurtigt ude af kroppen igen. Jeg tror at der er noget helt andet galt med din hund og at jeg ville opsøge en anden dyrlæge med henblik på en second opinion.

• #11   10. feb 2010 Okay, men han hstartede også ud med at sige det var leverbetændelse og vi skal til kontrol imorgen og se hvordan levertallet ser ud.

• #12   10. feb 2010 for en del år siden hade jeg en stor hvalp der hade fået fat i et ukendt antal kraftige nærvepiller som en tosse hade stillet på gulvet i sin taske.

den var ved at dø af det jeg måtte nærmes provokere den hele tiden for at han skulle blive sur og bide og forsøge at holde mig væk.

alt sammen efter aftale med min dyrlæge som sage at hvis han sov inden for de første 24 timer var det ikke sikker den ville vågne igen.

det lykkeds os at holde liv i den og han fik et langt og godt liv.

• #13   10. feb 2010 Undskyld mig....Men forstår IKKE hvordan sådan noget kan ske??
    Man hører det jo tit, min hund har spist,.......

• #14   10. feb 2010 vil bare lige pippe lidt om, at det altså ikke er umuligt at lære hunden ikke at spise ting den finder på gulvet.

Jeg kan tabe en bøtte hundekiks ned i hovedet på min hund og han tager ingen gør der bliver sagt værsgo..

Kan gå fra hjemmet med en leverpostejsmad på gulvet - og den er der stadig når jeg kommer hjem.

Det hjælper naturligvis ikke meget når hunden HAR ædt piller, fiskekroge, chokolade, rottegiften... Men måske var det ikke en dum ting at lære hunden =)

• #15   10. feb 2010 Nina
    Det vil jeg give dig et i.....
    Hvis vi har tabt noget spiseligt på gulvet, så ska vi bare lige sige nej, så bakker nanna med det samme.

Men ofte hører man også..... hjælp min hund har spist mine p-piller, der mangler nogen.....Det er ogå dét jeg mener, med hvordan pokker kan det ske.
    Tror desværre mange omgåes meget lempelig med medicin.

• #17   10. feb 2010 Hold da op Mette......den hund er jo som et total uopdragent barn smiley

Kommentér på:
HUND SPIST ANTIDEPRESSIV!

Annonce