{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye hundeområder i Viborg?
  • #1   10. feb 2010 Kom da vidst lige til at støtte op om dit foreslag smiley

• #2   10. feb 2010 JJAAAA, det er bare for dårligt de ikke kunne unde os den lille plet indhegning på koldingvej

jeg har faktisk skrevet til udvalget der står for at varetage skoven på koldingvej om at enten få lov at købe det lille område eller lease det
    har ikke hørt noget endnu, det er omkring 14 dage siden

• #3   10. feb 2010 Tak skal i have.

Rikke - super godt gået! jeg venter spændt på at høre mere.

Jeg arbejder i Viborg Kommunes administration, så det er nogle af mine kolleger mit forslag skal sendes til når der er flere underskrifter.
    Inviter gerne familie og venner til at underskrive. Ifølge statistikken er der hund i hvert fjerde hjem, så mange må sidde med de samme følelser.

Venligst Malene

• #4   10. feb 2010 Vi kan jo også hænge en sedel op i arealet på koldingvej og klostermarken, jeg har set flere har hængt opsalg op med klips maskine derude?
    evt. kontakt til viborg nyt for at høre om de vil skrive om sagen for at få folks støtte
    der kunne sagtens blive en lille historie ud af det, ´´skoven´´ påstår det indhegnede område aldrig havde været tiltænkt som hundeskov men var en beskyttelse af små træer der så nu er blevet store nok til at indhegningen kan fjernes.......- nu er vi så bare mange der kan huske det skilt der stod på lågen for et par år sidencmed adgang for hunde uden snor
    endvidere var området et socialt sted, hvor feks os uden arbejde mødtes hver morgen ved 10 tiden og hyggede - vi kendte ikke hinanden i forvejen det var indhegningen der det sociale sted.

• #5   10. feb 2010 Åhhh...bare det dog lykkedes for jer :o)

Rikke T: Giver du ikke lige lyd når du engang hører noget fra kommunen?

• #6   10. feb 2010 Jo det skal jeg nok, men kan ikke lide de ikke har mailet tilbage at min mail er modtaget, måske jeg lige skal sende en reminder igen.

jeg havde faktisk svært ved at finde hvor min mail skulle sendes hen, til sidst fandt jeg en råd der varetager beslutninger og øget aktivitet i skoven det er mit indtryk tingene skulle igen dem
    men er der andre der ved hvem man kan kontakte ang. skoven koldingvej?

Kommentér på:
Nye hundeområder i Viborg?

Annonce