442 visninger
|
Oprettet:
27. mar 2009 Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.823
Nye hundeområder i Viborg? {{forumTopicSubject}}
Savner du også nye områder i Viborg, hvor din hund kan lege uden snor med andre hunde?
Hvis ja, så se mere her:
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=49882
Jeg har brug for din støtte, så jeg kan gå videre med forslaget.
Mvh Malene
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 532
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.203
jeg har faktisk skrevet til udvalget der står for at varetage skoven på koldingvej om at enten få lov at købe det lille område eller lease det
har ikke hørt noget endnu, det er omkring 14 dage siden
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.823
Rikke - super godt gået! jeg venter spændt på at høre mere.
Jeg arbejder i Viborg Kommunes administration, så det er nogle af mine kolleger mit forslag skal sendes til når der er flere underskrifter.
Inviter gerne familie og venner til at underskrive. Ifølge statistikken er der hund i hvert fjerde hjem, så mange må sidde med de samme følelser.
Venligst Malene
nov 2008
evt. kontakt til viborg nyt for at høre om de vil skrive om sagen for at få folks støtte
der kunne sagtens blive en lille historie ud af det, ´´skoven´´ påstår det indhegnede område aldrig havde været tiltænkt som hundeskov men var en beskyttelse af små træer der så nu er blevet store nok til at indhegningen kan fjernes.......- nu er vi så bare mange der kan huske det skilt der stod på lågen for et par år sidencmed adgang for hunde uden snor
endvidere var området et socialt sted, hvor feks os uden arbejde mødtes hver morgen ved 10 tiden og hyggede - vi kendte ikke hinanden i forvejen det var indhegningen der det sociale sted.
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 296
Rikke T: Giver du ikke lige lyd når du engang hører noget fra kommunen?
nov 2008
jeg havde faktisk svært ved at finde hvor min mail skulle sendes hen, til sidst fandt jeg en råd der varetager beslutninger og øget aktivitet i skoven det er mit indtryk tingene skulle igen dem
men er der andre der ved hvem man kan kontakte ang. skoven koldingvej?
Nye hundeområder i Viborg?