{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Drømmer meget {{forumTopicSubject}}

Vores dober (han) drømmer rigtig meget når han sover. Der kommer både lyd (små bjæf / klynk) og hele hans krop vibrerer, nogle gange er det kun benene der pendler derud af :o) Sådan er det hver gang han sover dybt....... også selvom han ik' har oplevet noget "farligt".
Han er snart 2 år, og det har ik' forandret sig......Hvorfor blir' han ved med det?
Vores anden hund på 8 år, ligger altid helt stille, og drømmer ik'....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmer meget
  • #1   11. feb 2010 sådan er det vidst bare med nogen hunde -Gaia drømmer osse ofte, Reiki gør det næsten aldrig.

• #2   11. feb 2010 Keesha er godt 5 år og drømmer hver dag. Det er vildt sødt. Hun siger små vuf og kynkelyde samt smasken, bevæger benene og ørerne og nogen gange blinker hun med øjnene. Hun lyder ofte meget ivrig smiley

• #3   11. feb 2010 Faith drømmer også meget, så plejer jeg at nusse hende lidt og hviske skat mor er hos dig ( hm helt normal, skal man vil ikke være ) : )
    Men tror altså det har hjulpet hende til ikke at drømme helt så meget som hun har gjort, og det meget rart for hun sover opppe i sengen, og det kan godt gøre av når hun sparker !

• #4   11. feb 2010 Gad vide hvad de mon drømmer, de fleste gange ser det ud som om han er på vild flugt fra noget :o)
    Få gange har han pludseligt sprunget op og gøet..... det så sjovt ud, for han så noget forvirret ud ;o)
    Forleden nat troede jeg at der var nogen der var ved at skille sengen ad (griner) men da jeg vågnede op, var det hunden der lå ved min side og slog helt vildt med halen...griner.

Kommentér på:
Drømmer meget

Annonce