{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

F.........K den latterlige kamphund... {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt har vi en nabo med en såkaldt kamphund/muskelhund....
Vi er pisse bange da den går helt amok når den møder vores hunde, plus nogen mennesker....
Vi har et pizzaria der ligger på hjørnet af hvor vi bor, min kæreste snakked med ejeren som fortalte en af hans kunder lige var blevet bidt i låret af den pis hund!!! ejeren eller en af hendes mange kærester var på vej ud af opgangen og i det samme komme der en stakkels mand forbi, hunden springer ud og sidder fast i manden´s ben!!!
Men så viser det sig så de har betalt manden for ikke og melde dem!! Og han siger ja til penge i stedet for og melde den pis hund og de latterlige idioter som aldrig burde ha hund i første omgang..... Det går galt.... Indfør mundkurv NUUUU


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F.........K den latterlige kamphund...
  • #1   13. feb 2010 Hvorfor bringe en historiet som er sket for 3.mand, det vil sige ikke din egen hund..

    Er så træt af at det er 3.mands historier som folk kommer med,


  • #2   13. feb 2010 Lok det møgdyr en tur på landet så skal den se min hagl spreder *S*

  • #3   13. feb 2010 Fordi hun nok ikke skriver om sit kære bæst herinde!!!!
    Og fordi jeg er pisse bange for og bor ved siden a sådan en møg hund....
    Derfor skriver jeg det herinde...


  • #5   13. feb 2010 Det har jo ikke som sådan ikke noget at gøre med, at det er en kamphund. Problemet er bare at disse racer oftes havner hos nogle paphatte, som ham du fortæller om, lyder til at være.

    Det er så pisse irriterenden, at disse racer skal tiltrækkes af nogle fjolser, som ikke kan tage ansvar.


  • #6   13. feb 2010 Aj Manne gider du da lige slappe af..

  • #7   13. feb 2010 Ja kom lad og gøre hunden enddnu mere agrrasiv med en mundkurv JAAH så når den en skønne dag rigtig stikekr af kan den rigtig få bidt nogle små børn og dræbe nogle rotter TSK

  • #8   13. feb 2010 For det første er mine hunde ikke rotter, og jeg boede her først så flytter ingen steder.... men ja det er nogen paphatte der har den hund... Og tro mig ringer med det samme mandag morgen.......

  • #9   13. feb 2010 WOW! "det er min kage for jeg så den først"
    prøv da lige at kommunikere på et lavt niveau smiley

    T


  • #11   13. feb 2010 Jamen lille ven skriver det fordi jeg er bange som stå i min tekst... ikke andet og troede det var et åbent forrum hvor man måtte skrive om hvad der rørte en om det omhandlede små hunde eller hvad helvede det måtte omhandle... synes bare der har været så meget om de muskelhunde/kamphunde for tiden, og tænkt ikke på det kunne støde dig så meget jeg fortalt hvad der skete uden for vores opgang...!! Men du skriver flyt og jeg siger nej, den hund skal aflives inden det går galt....

  • #13   13. feb 2010 Nej det er rigtig har snakket med kæresten og i morgen snakke vi med dem om hva de vil gøre med deres hund for vi vil melde dem hvis de ikke gør noget ved problemet....

  • #14   13. feb 2010 Mia : Melde dem for hvad? At du har hørt et sted at den har bidt?

  • #16   13. feb 2010 syns det er et rigtig flot oplæg til en fornuftig debat om "whatever-hunde"......
    der kommes med saglige argumenter og førstehåndsviden....og der anlægges en god og sober tone, der selvfølgelig bliver fulgt op på...

    eller nowet ;0)

    T


  • #17   13. feb 2010 Natascha : Hvem hakker nu? Hvad ville du gøre hvis jeg sagde at alle samojede hunde var fucked i hovedet?

    Tror sgu egentlig at folk bar prøver at vise hende at hun ikke er alt for knøw på det område, og det ikk er sådan man skal gribe det an.


  • #18   13. feb 2010 Det mindste du kan gøre er da at skrive mit navn korrekt og derudover skal du ikke snakke ned til mig. Jeg er IKKE din blomst.

    Og man kan godt snakke pænt, og du er da utrolig barnlig nu.


  • #19   13. feb 2010 Jeg har ikke kaldt din hund en kamphund!!! Mine hunde bider godt nok ik folk, og tror heller jeg vil bides af en lille papillon end min nabo´s hund.... Men som sagt gør vi noget ved det når de ik selv kan se der er et problem også burde den hund snart være væk...


  • #20   13. feb 2010 hold da op en tone der er i denne tråd, det minder mig om at det er ikke hunde racen den er gal med men idioten der er i den anden ende af snoren, i skulle skamme jer...

  • #21   13. feb 2010 lykke & jan - det ville da være træls at får skudt sin Papillon over det...

  • #22   13. feb 2010 Jeanette din.... TIDSEL! LOL ;0)

    man kan sq da for øvrigt ikke dreje den over på at små hunde bider mere end "whatever-hunde" helt ærligt.......
    (og hvis det endelig kom til stykket ville jeg nok hellere hapses af Mias hunde)

    T


  • #23   13. feb 2010 Nej også derfor jeg vil snakke med min nabo først og prøve og forklare hende hun må tage ansvar for hendes hunds handlinger så må vi se hva hun siger.

  • #24   13. feb 2010 Hvis den ikke går løs på gaden, hvorfor er i så bange for den? At den gøer i haven, det gør de fleste hunde jo? Har den nogensinde overfaldet nogen?

  • #25   13. feb 2010 -T & M Hysted -
    Hvad er en Whateverhund?


  • #26   13. feb 2010 Hehe tidsel.. .mmm ja indimellem *G*

  • #28   13. feb 2010 Nej den går ikke løs heldigvis vi har ingen have, vi bor i lejeligheder smiley
    Ja i dag... plus har knoret af min anden nabo og viste stor tegn på den var lige ved og springe på ham...
    Den har sprunget op af en min venindes kunder som bor her også...
    den går total amok når den ser mine hunde plus andre hunde...


  • #29   13. feb 2010 Natascha F
    Sikke nogen udtalelser du kommer med... Det er da fordomme der vil noget. På vores haverække er der en Lab blanding, der skræmmer de fleste herude... Så længe de holder den inde i deres have, kan jeg ikke se problemet..


  • #31   13. feb 2010 LOOOL
    Siennas beskrivelse var da god humor......
    men

    Henriette og- det er en fælles betegnelse for kamp/muskelhunde da jeg har boykottet begge ord.... det er ligemeget hvilken debat man er i, er der nogen der føler sig trådt over tæerne, om man kalder dem det ene eller det andet..... derfor "whatever-hunde"... :0)

    T


  • #32   13. feb 2010 Mia A
    Tror altså det bliver svært at klage over en hund der altid er i snor...


  • #33   13. feb 2010 Mia : Synes det er fint du vil tale med naboen omkring hvad der sker, hvorfor og hvordan. Men hvad så med at hjælpe med at træne den? Lære at gå forbi den osv?

    Men tro ikke altid at en hund er aggresiv, bar fordi den knurrer, det kunne jo ske den var bange eller andet.


  • #34   13. feb 2010 -T & M Hysted -
    Da ikke et særligt pænt navn? Hvad med at kalde dem Bullerbasser i stedet?


  • #35   13. feb 2010 Henriette & - NOPE! og hvis du føler dig stødt over det, leder du vist bare efter ballade....
    kald dem hvad du vil, jeg kalder dem "whatever-hunde"

    T


  • #36   13. feb 2010 Nej det er selvfølgelig nok rigtig jeg ikke kan klage over en hund der er i snor, men tager en snak med hende og som sagt må vi se derfra... Jamen kan ikke lade være med og være bange ..... Men vil prøver og ringe til politiet og høre hva de siger....

  • #37   13. feb 2010 -T & M Hysted
    Leder efter ballade? Syntes snart folk herinde skulle lære at tale pænt om andres hunde. Sjovt som folk bruger ord som: piskøtere, Tæppetissere og lorte kamphund? Og nu en whateverhund? Altså en ligegyldig hund?


  • #38   13. feb 2010 Ja så jeg jo bare håbe hendes hund ikke æder mig inden.......
    Men det vil jeg helt sikkert gøre og se hva der sker derefter....


  • #39   13. feb 2010 Henriette - igen.... du leder simpelthen efter det kan jeg se........
    "whatever" kommer sig af at det efterhånden er ligegyldigt hvad man KALDER dem..... men skal ikke stå til ansvar overfor dig, fordi jeg kalder en bestemt gruppe hunde for noget der ikke lige passer dig,.... du er sjovt nok den eneste der har stillet spørgsmålstegn ved den betegnelse........

    T


  • #40   13. feb 2010 sienna skal være storesøster K
    Bryder mig nu heller ikke om Møgkøter! Det er jo ejerens skyld lågen er for lav?


  • #41   13. feb 2010 T & M Hysted -

    Spurgte kun om hvilken ret du har til at kalde folks hunde for Whateverhunde?


  • #42   13. feb 2010 Har heller ikke sagt de skal kaldes Muskel/kamphund?

  • #43   13. feb 2010 Henriette & - det er jeg da i min gode ret til... hvem skulle forbyde mig det??

    de skal måske snart omdøbes til "de unævnelige"?
    der er åbenbart ikke noget der er godt nok.........

    T


  • #44   13. feb 2010 Jamen tak for det gode råd, men skal ikke snakke med hende mens den hund er der..... men tak for alle de gode svar til alle hundeelsker....

  • #45   13. feb 2010 Du kan jo kalde det de er? Vel ikke svære end med andre hunde?

  • #46   13. feb 2010 Hold kæft, det her er god underholdning! Meget bedre, end Zulu awards;-)

  • #47   13. feb 2010 Henriette & - og hvad er så det?

    T


  • #48   13. feb 2010 * Charlotte & Christian *

    velkommen til ;0)
    kom endelig med noget input ;0)

    T


  • #49   13. feb 2010 sienna skal være storesøster K
    Er der aldrig en der har lært dig at snakke pænt?


  • #50   13. feb 2010 Kan man snakke pænt? Kan man ikke kun "tale" pænt?
    Jeg har altid lært at papegøjer snakker og mennesker taler:-)

    Ja min bidske labrador er en ren dræber, den skal man ikke bare gå hen til en tidlig mandag morgen...


  • #51   13. feb 2010 vil ikke støde nogle, men er jeg den eneste der føler at det snart er lige så farligt at bruge udtrykkene muskelhund og kamphund, som det er at kalde en sort for neger? Man tør jo snart ikke sige noget mere. Så jeg forstår godt udtrykket whatever-hund. Ikke fordi de er ligegyldige, men netop for ikke at fornærme nogle.

    Hvad hedder de "rigtigt"`?


  • #52   13. feb 2010
    * Charlotte & Christian *
    Mennesker kan nu godt snakke sammen. Men nu bliver det som altid lidt for latterligt, god aften til jer


  • #53   13. feb 2010 Camilla - WUHU! :0)
    du har lige præcis fattet pointen med udtrykket ;0)

    T


  • #54   13. feb 2010
    Henriette & Michelle J
    whatever
    M


  • #55   13. feb 2010 T&M: tak, jeg var lidt med fra start, men så kiggede jeg efter nye "whatever-hunde" og da jeg så kom tilbage, mistede Zulu Awards seeretal pga. denne herlige underholdning.

    Altså rart med en fornuftig diskution på HG. Kamphundeejeren mod Tæppetisserejerne. Det er jo en snak, man blive klog på.


  • #56   13. feb 2010 Henriette & Michelle- det er da ikke latterligt at bede dig forklare hvad du så vil have at vi kalder dem......?? eller er det fordi at du heller ikke kan komme med en korrekt betegnelse??

    "enlighten me please"......????

    nu hvor du brokker dig over at "de" bliver kaldt noget forkert, må du jo kende den korrekte betegnelse?
    eller var det bare ren brok???

    T


  • #57   13. feb 2010 Jeg kalder en amstaff, am. bulldog, ddb, mastif/bull mastiff, bullterrier osv. osv. for KAMPHUNDE og jeg kalder en sort for en NEGER og ja, jeg træder måske nogle over tæerne, men jeg gider ikke gå på listetæer og nej jeg er hverken racist overfor visse hunde/menneske-racer.
    Basta.


  • #59   13. feb 2010 C&C - Sådan! nemlig!
    syns bare at det er latterligt at brokke sig over en betegnelse, og forsøge at rette på folk, og så bare stikke af, når man skal komme med "facit".....

    ville da gerne finde den røde tråd i alt det der......

    meeeeeennnn så holder jeg mig da bare til mit "whatever-hunde" ;0)

    T


  • #60   13. feb 2010 EvaP
    Ja det vil jeg også gøre først, men den er altså sindsyg i hovedet. min den ene er heller ikke vild med fremmede men den løber heller ik hen og bider nogen, den har bidt og jeg tror den vil gøre det igen, mn tager min veninde i hånden og så vil vi tage en snak med hende på en fornuftig måde, hun bor her også og er slet heller ik tryk ved den....


  • #62   13. feb 2010 Mia: Den er vel ikke her inde?

  • #63   13. feb 2010 Hi hi ej den skal helst ikke være i nærheden hvis jeg skal være der....
    Nej det kunne jeg ikke forstille mig hun er hvis ikke så tit hjemme den gø´er i hvert fald mange timer nogen gange om natten og dagen, tror måske ikke hun går så meget "op" i det hvis man kan sige det....


  • #64   13. feb 2010 Jeg bor i samme bygning som Aagaard og det kan godt være at der er nogle af jer der tror det er en overdrivelse, men I har ikke set Bamse når den spasser af! Der er en grund til at de ALTID lufter ham på forskudte tidpunkter og at de ALTID finder en alternativ vej hvis de ser en med hund der kommer imod dem.! DE KAN IKKE STYRE DEN!
    1. eks
    Da naboen og bamse li var flyttede ind synes vi den så sååååå sød ud og min kæreste ville da lile hilse på den nye vuf og sætter sig lige så stille ned på hug og snakker stille og roligt til den, men bamse knurrer af ham og han rejser sig og går mens hun bar står og griner lidt undskyldende??????øøøh jeg tror nok ikke liiiige jeg sku snakke med den køter efter jeg får det at vide!
    2. eks
    Min kæreste var ude og gå med vores hunde (dengang vi oz havde den store) en dag hvor Bamse tilfældigvis var ude at gå med sin mor og da hun får øje på dem skynder sig over på den anden side af gaden og holder sin håndtaske foran øjnene på Bamse for at den ikke ska få øje på vores hunde, får når Bamse så meget som SER en anden hund, så står den direkte op på bagbenene med fuld kraft og går amok mens hun ihærdigt forsøger at holde svinet.
    3. eks
    En af mine veninder kommer på besøg, men på vej over smutter hun li ned i den lokale 7/11 som ligger klods op af vores bygning da hun kommer ud står naboen med Bamse og lissom hiver ham væk da min veninde går forbi, men min veninde skynder sig at sige "jeg er altså ikke bange for sådanne nogle slags hunde for min veninde har altså oz sådan en og han er bare så dejlig", så naboen svarer "jaaa, men min Bamse gør heller ikke noget" med et stort fedt smil på læben! Min veninde snakker til køteren på en stille og rolig måde og siger hej mens hun lige stikker hånden ned og aer ham mens svinet knurre,r så hun blir lidt forbavset og rejser sig igen, hvorefter den bider ud efter hende og får fat i jakke-ærmet, heldigvis, og min veninde skynder sig hjem til mig, hvor jeg kan se hendes jakkeærme er savlet til.... Hun kommer hjem og beskriver ejeren og hunden og fik selv. fat i hundes navn fordi naboen jo har sagt hva den hedder og kan da kun konstatere at det må være samme hund.

    Vi bor tilfældigvis oven over dem, som har det pizzaria som Aagard fortæller om og min kæreste er rimelig gode kammerater med ham der har det, og han ved hvor utrygge vi er med den fucking køter, især efter at vi ikke har den store hund mere. Så han skynder sig at ringe til os for at fortælle at en af de piger der arbejder i den lokale 7/11, har været inde og bestille pizza (sammen med kæresten) og de falder i snak, hvorefter hendes kæreste så fortæller at han kommer gående forbi den opgang, hvor den sindssyge hund bor i og der kommer naboens kæreste ud med svinet og den bider sig fast i låret af ham, og af frygt for at få det politanmeldt, så stikker de ham en sum penge, som han så siger ja til.

    Jeg har ved et tilfælde, haft hende naboen hjemme hos mig, for lang tid siden fordi min venindes lillebror kender hende, og der tager jeg en snak med hende og fortæller hende at vi er meget utrygge ved hendes hund, hvilket hun slet ikke kan forstå???? (WTF)
    Jeg spørger oz ind til hva der er sket med den hund siden den er som den er. Hun fortæller at den engang er blevet angrebet af nogle andre hunde og at det er derfor den er så aggressiv. Jeg tilbyder hende nummeret på en rigtig dygtig hundeadfærdsbehandler som vi selv har brugt, men det er som om hun ikke vil indse at den er pisse farlig og hun benægter at kunne huske de 3 første eksempler!!

    SÅ I ska da ikke bare kom her og sige at VI skal flytte og få det til at lyde som om at VI er dem som gør noget stort ud af det, fordi vi har små rotter?

    Det her har stået på i nogle år efterhånden og jeg sys fandme vi har været meget tolerante, men nu sys jeg den hund skal aflives, når ikke hun selv vil gøre noget og så skulle hun nok oz forbydes overhovedet at have en hund til at starte med.

    Kan godt være Aagard virker lidt frustreret i sine udtalelser, men jeg kan godt følge hende for nu har vi fandme fundet os i det længe!!! og vil lige tilføje at hendes hunde tit har været sammen med Morpheus, så hun hader ikke alle kamphund, men hun er utryg ved dem hun ikke kender...



  • #65   13. feb 2010 Tak søde Anne du forklare det så godt smiley

  • #66   13. feb 2010 Janni - super :o)
    det er for øvrigt en noget så køn "whatever-hund" du har dig der ;0)

    T


  • #68   13. feb 2010 Sienna>> hvorfor tror du at vi gerne vil melde det? det er ikke en drastisk handling som jeg kan se mange af jer sys...
    Problemet er bare at der er ingen af os der bor her som er blevet bidt... det er jo en udefra og han holder jo kaje fordi han har fået penge!!
    Jeg sys bar hun har fået nok chancer nu... En ting er hvis man har en hund der er aggressiv overfor andre dyr, men den bider åbenbart oz mennesker!

    Aagard>> jeg håber fandme da ik det er mig du har tænkt dig at ta med i hånden og gå derop... jeg ska fandme ik snakke med hende hvis det sindssyge bæst er der!


  • #69   13. feb 2010 Jo gu er det sq da dig!!! Du er så god til og forklare dig og jeg er jo også pisse bange!!!!!!!!! Men det gør du sq Vo.....

  • #70   13. feb 2010 og jo liiiige en anden vigtig ting.
    I vores lejekontrakt står der at vi "IKKE" må have husdyr, MEN vi har lavet en mundtlig aftale med den tidliger ejer af vores bygning om at vi gerne må have hund. Men bygningen er blevet opkøbt af en anden nu og jeg er lidt bange for at hvis vi melder hende så får vi besked på at vi heller ikke må have vores smiley

    Aagaard> Ej jeg går fandme ik op til hende! Ta' Glenn med smiley


  • #71   13. feb 2010 Ha ha tror du er bedre og ha med.... men mændene må med derop.............. som skjold.... ,;-)

  • #72   13. feb 2010 Sienna> du er ellers så skide klog hva. jeg er sgu da godt klar over at det er konsekvensen. hvorfor tror du vi ik har meldt hende noget før?
    Det kan da heller ikke være rigtig at sådan en kælling ska ødelægge det for os andre som godt ved hvordan man holder hund


  • #73   13. feb 2010 man regner jo ikke lige frem med at der flytter en eller anden kost ind med en fucking sindssyg kamhund, vel?
    Aftalen var at hvis hunden ikke pissede indendørs og ikke var til gene for de andre naboer så måtte vi gerne ha dem!


  • #74   13. feb 2010 Janni>> åh tusind tak...endelig lidt medfølelse der vil noget. i stedet for alt det andet vrøvl der har været i den her tråd.
    Kan godt være den er lige bindende men jeg ved faktisk ik hvor vi står når der har været ejerskift jo? smiley
    Og jeg har oz bar den indstilling at det er MIG der har valgt at få hund så det er oz mig der har ansvaret for den og derfor flyttede vi oz ind i den her lejl for 3-4 år tilbage fordi vi akut stod og skulle bruge en lejl li nu og her pga problemer med en anden udlejer, og det er jo ik ligefrem nemt at finde noget at bo i hvor man må ha hund så da vi fik dette her sted på stående fod, med en mundtlig aftale af at vi godt måtte holde hund, ja så takkede vi ja med det samme!
    Men det er svært at være os der skal melde hende hvis det er på bekostning af jeg ikke må have min egen hund mere, for Elvis er lige så meget en del af familien jo


  • #75   13. feb 2010 Nej det er sq svært, men vi må snakke med hende først og så se derfra hva vi gør Anne.... For vi skal sq ikke smides ud pga hende.....

  • #76   13. feb 2010 Hej Mia.

    Meld det til boligforeningen smiley
    da der ikke er ret mange steder man må have hund i lejligheder (:
    med mindre du hedder bill gates :b og har cash nok...

    men vil os sige.. at det med at sende en historie ud i 3. person ikke giver ret meget mening (:
    da det kan være 100% løgn.. for hvis den mand er blevet bidt i benet er der også blevet gjort noget.
    og hvis man bestikker en mand til ikke at melde det.. ville jeg da også ha taget imod pengene, og så gå ned og melde det alligevel...
    lyder pænt underligt at bestikke en mand til ikke at melde det smiley


  • #77   13. feb 2010 Mia A - Hvad for en race er det?? Og nu skriver du imorgen hvad politi sagde til jer ok?

  • #78   13. feb 2010 Staffy, Stafford, Staff . >> noget amstaff/boxer og den er PÆNT stor og muskuløs! Det er liiiiige før hun ikke kan holde ham når det er smiley

    Tom F> Det er fordi du ikke er bekendt med parret, ellers ville det ikke komme bag på dig at de har taget imod pengene og IKKE anmeldt det


  • #79   13. feb 2010 Tom F>> og iøvrigt vil jeg gerne henvise dig til de historier som IKKE er 3. mands historier længere oppe i mit indlæg

  • #80   13. feb 2010 Altså du mener at den person som blev bidt var en bekendt????
    og så gav de ham den "bekendte" penge for ikke at melde det til politiet???

    Sorry men i mine ører lyder det som et eventyr :b


  • #81   13. feb 2010 Tom F > Tro hvad du vil, men du ved jo ikke hvad de er for nogle typer...
    de har i øvrigt selv fået sig en amstaff-hvalp, for noget tid siden.
    Det er betryggende at flere af sådanne nogle inkompetente mennesker har anskaffet sig sådan en type hund


  • #82   14. feb 2010 Hm hvor i Nørresundby er det? bor selv i Aalborg, og har iøvrigt to kammerater som er ved Aalborg politi og jeg ved de ikke vil brug tid på sådan noget der er ting som er vigtigere..

  • #83   14. feb 2010 Britta - En rigtig hund har uden tvivl DKK tavle! .

    Er det ikke sådan som det plejer at være herinde??
    jeg har hvert fald ikke være aktiv i debatter herinde i nogle år efterhånden pga det, men jeg har kun taget del i denne her tråd fordi den har noget med mig at gøre og fordi min veninde (hende der startede tråden) måske ikke liiiige har grebet situationen helt så fornuftigt an...


  • #84   14. feb 2010 Staffy, Stafford, Staff .

    Østergade/ prinsessegade ( 7/11 tanken)
    ja det tænkte jeg sgu nok... mon det virker på hende hvis vi evt truer hende med at ringe til politiet?
    vi har ikke tænkt os at ringe til politiet i morgen, men til hende selv i stedet for....jeg tror bare hun tager skyklapper på, lissom sidst jeg snakkede med hende, for den er helt væk på øverste etage...


  • #85   14. feb 2010 Staffy, Stafford, Staff .
    hehe sød staff du har i øvrigt smiley


  • #86   14. feb 2010 Der hehe, okay træls vis hun er sådan en sur SÆK.

  • #87   14. feb 2010 Staffy, Stafford, Staff .

    Jamen hun er ikke sur...hun kan bare slet ikke se det. Hun siger hun ikke kan huske at den har gjort nogle slemme ting smiley og at vi overhovedet ikke skal være bange, meeeen det er lidt svært når den er så hidsig


  • #88   14. feb 2010 Britta - En rigtig hund har uden tvivl DKK tavle! .

    igen læs det laaaange indlæg jeg har skrevet længere oppe, for nej man er ikke kommet længere ved at snakke pænt med naboen!
    Hvorfor tror du vi er så frustreret...


  • #89   14. feb 2010 *SBHT *
    Ja jeg "elsker" oz bare HG's forum smiley det er sådan et dejligt, varmt sted, hvor der er plads alle folks forskelligheder og meninger smiley


  • #90   14. feb 2010 nå men en lille update
    Mia ringede til politiet for at høre om der overhovedet var noget man kunne gøre ved det og de sagde at man skulle skrive en skriftlig klage. Så det ville jo være ok at have i baghånden...

    Men vi ringede til hende og snakkede med hende og hun kunne åbenbart godt se at det ikke var så smart at den havde bidt et andet menneske, så tror nok den bliver aflivet i morgen..


Kommentér på:
F.........K den latterlige kamphund...

Annonce