353 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP.. Kan ikke være alene {{forumTopicSubject}}
Hej..
Er der nogen herinde som ved hvad man kan gøre/om man kan gøre noget når ens hund ikke kan lide at være alene? Vi vidste slet ikke at det var et så stort problem, men da vi har filmet den alene opdager vi at den løber forvirret frem og tilbage og tuder alt den tid vi nu er væk
Det er frygtelig synd for den, og det er ikke fordi den er meget alene, da jeg arbejder dag og min kæreste nat!
nov 2004
Følger: 43 Følgere: 45 Hunde: 5 Emner: 37 Svar: 1.320
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 16
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 203
HAr i prøvet og ikke give ham så meget plads, kan jo være han syntes det er uoverskueligt at han skal "passe" på så mange kvm når i ikke er hjemme...
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.518
jan 2006
nov 2004
Husk også gør ikke et stort nummer ud af afskeden - giv ham f.eks et rigtig lækkert ben eller en Kong fyldt med guf og mens han er god beskæftiget forlader i lejligheden og vender tilbage efter få min.
Gør heller ikke noget nummer ud af hjemkomsten, men sig bare HEJ og ignorer ham de første par minutter.
Øg gradvist tiden og husk gå ikke tilbage, mens han hyler, så tror han, at hans "kalden" virker og han vil blive ved med at "kalde"...
nov 2004
jan 2006
Tusind tak for de gode råd, det vil vi prøve. Kan se at vi gør nogle fejl, lige præcis det med at gøre et stort nummer ud af hjemkomsten og også det med at gå tilbage når han hyler. Det er jeg lidt slem til, fordi jeg får så ondt af ham!
nov 2004
Held og lykke med det og tro på at det lykkes. Når han har lært det, så kan i jo overveje en legekammerat til ham ;o)
jan 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 52
ja jeg er fuldsrændig enig med Christel og Klaus.
Ignorere hunden når i kommer hjem og når hunden er faldet til ro så tag selv kontakten til den uden for meget pylleri.
Hilsen susanne
HJÆLP.. Kan ikke være alene