{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre..? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Mig og min mand har en Amstaff og en Dansk svensk gaardhund, vi har store problemer med Amstaffen. Hun er 5 måneder nu, hun kan ikke forstå at det er forkert at tisse og lave inden for. Selvom hun kommer ud hver 3 time og vi roser hende hver gang hun laver noget uden for. Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan vi kan træne hende i det..?? Vi har også et andet problem med hende, hun han rigtig godt lig at spise ting. Jeg tror snart ikke at vi har nogle hele paneler tilbage. Og sko er hun helt vild med, så vi har købt et sko skab, men det åbner hun bare for og få fat i skoene. Hun bider i alt hun kan få fat i. Og hvis vi ligger det væk skal hun nok gøre et rigtig godt forsøg på og få fat i det. Og baby gitter hopper hun bare over.. Vi ved ikke hvad vi skal gøre, vi har prøvet rigtig mange ting. Håber i også har et godt råd til det problem..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre..?
  • #2   17. feb 2010 Det kan være hun er utyg! Vores gjorde det også meget når hun var alenehjemme, så vi prøvede at sætte musik på, det hjalp lidt! Vi har også givet hende en af de sko hun har bidt i stykker! Købt godben med noget indeni! Det virker også godt! Ellers prøv at give hende din eller din mands gamle trøje/t-shirt, som lugter af Jer. Ved godt det lige var alenehjemme, men tror da også det kan virke selvom I er hjemme. Det andet har jeg ikke så megt erfaring med.. Men held og lykke med det smiley

• #3   17. feb 2010 har du prøvet at give hende legetøj hun kan gnave i, for når hun ikke er så gammel kan det være hendes hvalpe tænder der rokker inden de nye kommer.

• #4   17. feb 2010 Og brug aktiveringslegetøj! Bolden med godbidder i, er bare suveræn god smiley

• #5   17. feb 2010 Ann : jeg har ikke prøvet alenehjemmeproblemer , men tilgengæld var Simba mere end 6 mdr. før han blev renlig.

Jeg gjorde som man skal , men alligevel tog det rigtig lang tid før han fangede ideen .
    Jeg fortsatte træningen ( som man skal , du ved efter søvn-leg-mad ) og til sidst fattede han meningen.

Så væbn dig med tålmodighed , det skal nok komme

• #6   17. feb 2010 Vi ligger også en gammel reklame frem, så hun kan bidde den i småstykker, i stedet for at tage tapetet smiley

• #7   17. feb 2010 Min hund var først helt renlig da hun var 6 mdr, så nogen er bare langsommere end andre til at fatte det...

Og mht at æde hele hjemmet...
    Kan jo være at i ikke aktiverer hende nok.
    Begynd til hundetræning, giv hende nogle rammer at forholde sig til. Aktivér hende så hun er træt i hjernen og ikke har behov for at aktivere sig selv ved at æde alting..

• #8   17. feb 2010 Hvis hun ikke er renlig, er 3 timer mellem hver gang hun kommer ud også for meget, efter min mening. Så skal hun ud hver 45. min - 1 gang i timen, så hun lærer at det er udenfor hun skal ordne det.

• #9   17. feb 2010 Bine var 5 mdr. inden hun var renlig...

• #10   17. feb 2010 Hun skal ud oftere, hver gang hun har leget, sovet, spist og drukket.. smiley
    Ang. alene hjemme, prøv at købe en D.A.P til stikkontakten (hjalp med det samme på Pluto) og giv hende ben med fyld i, legesager osv.
    Og sørg for hun er træt i hovedet inden hun er alene, spred evt. hendes mad ud på græsset eller lav nogle trænings øvelser med hende smiley Pas på med ikke at overstimulere hende inden alene, altså med at lege, gå mega langt osv. da det bare vil køre hende helt op smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre..?

Annonce