{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

vær sød at... {{forumTopicSubject}}

Være en ansvarsfuld hundeejer...

Andre mennesker gider ikke jokke i din hunds lort - saml op efter din hund HVER gang den skider TAK
(ved godt jeg er provokerende men jeg stopper gerne bilen eller cyklen for at give en person en pose som prøver at rende fra sin hunds lort)

Få Så snor på den hund
Det kan godt være din hund kan med andre hunde men det er ikke sikkert min kan - SÅ hav nu snor på når du går i byen TAK!

Når du spørger om hundene skal hilse så spørg inden du slipper dit kræ over i munden på min hund! og NEJ min hund gider ikke hilse når han står i snor og JEG VIL ikke træne ham ud af det for jeg syntes det er okay at min hund har en grænse!

Den der fantastiske flexline skal altså ikke bruges i byen! Det er ikke min skyld at din hund løber over i min cykel når jeg kommer kørende forbi eller gående med hundene. OG du skal ikke skælde din hund ud og sige så kan du lære det for der er kun en som er dum i denne sammenhæng - DIG!!!

Men kort sagt. Er man for sart til at samle lort op så anskaf dig en tøjhund ikke en alm hund - for jeg er f... godt træt af at træde i hundes lort når jeg skal samle op fra min egen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vær sød at...
  • #1   19. feb 2010 HØRT!!!

  • #2   19. feb 2010 Er helt enig !

  • #3   19. feb 2010 tak Ann sofie...
    Den anden dag mødte jeg en mand som kom gående med en lab løs... Den begyndte at løbe over mod os også stod jeg der med begge mine... Fik fat i chuntas halsbånd men kunne godt se han var ved at begynde at hisse sig op over den der sorte hund som kom stesende over mod os - Jeg råbte FÅ SNOR PÅ DEN HUND hvortil manden svarede... JAmen han gør ikke noget! Jeg sagde NEJ men det gør min - iog jeg slipper ham sgu hvis du ikke får snor på den hund...
    Derefter går manden hen tager snor på sin hund og siger... Så træn da den hund så den kan med andre hunde! Nøj hvor blev jeg gal og da hunden så derefter sætter sig og skider og manden så bare gik videre ligeglad så var min grænse sgu nået!!!

    I min verden behøver en hund ikke kunne med alle andre hunde! Og lige meget hvor meget jeg vil træne Chunta så har han haft alt for mange uheldige episoder hvor han har stået i en snor og skulle forsvare sig selv mod en løs køter som der ikke var styr på - så det er næsten umuligt for ham ikke at reagere!
    Jeg går med hundene i snor ALTID i bybebyggelse og andre burde sgu gøre det samme!


  • #4   19. feb 2010 No name... generelt er der bare for lidt respekt for andres dyr! Hvorfor kan mennesker ikke åbne munden og spørge pænt inden de udsætter vores dyr for noget lort!

  • #5   19. feb 2010 Ja det er noget svineri - Nogle mennesker mangler respekt!!
    Så skulle du prøve at bo i mit område heidi smiley
    Det vrimler med muskelhunde, og 80% af dem er IKKE i snor.. Jeg har mange gange måtte hive begge mine piger op i armene og rende den modsatte vej (fordi der ingen ejere er i nærheden)! Hmm..
    Har også prøvet at en stor lab blanding buldrede hen mod os, og jeg nåede lige at hive pigerne op, så hopper en op af mig for at få fat i Paya, alt imens jeg forsøger at sparke den væk! Ejeren tog sig meeeeget god tid til at komme derover, og kiggede på mig som om det var MIG der var sindsyg! Grrr.. Hold op han fik også et par ord med på vejen! smiley


  • #6   20. feb 2010 JA jeg flytter sgu så langt ud på landet som overhoved muligt når jeg får chancen...
    Jeg vil også gå ind og putte


  • #7   20. feb 2010 hihi jeg har engang banket på et hus for at få en pose hehe og siden har jeg aldrig glemt at få en pose med hihi
    og ellers hørt hehe


  • #8   20. feb 2010 Hvor har i bare ret... Hvis bare alle gad at læse dette, og ikke mindst RETTE sig efter det...! Har samme problem som dig, med at min hund så absolut ikke kan med alle andre. En terriertæve som ved hvor hendes grænser går mixet med en løs hund som kommer springende op i hovedet af hende er ikke et godt mix! Og vi ved jo alle hvem syndebukken bliver hvis det går galt......

  • #9   20. feb 2010 Tager hatten af for det gode indlæg. Giver jer ret til fuldefem.

  • #10   20. feb 2010 HØRT !!!


  • #11   20. feb 2010 HØRT!!!

Kommentér på:
vær sød at...

Annonce